خبرگزاری کار ایران

در جریان تذکری در صحن؛

قاضی‌پور: دولت نباید با لبخند اروپایی‌ها پای میز مذاکره برود / لاریجانی: این مسائل در قالب اخطار یا تذکر قابل طرح نیست

asdasd
کد خبر : ۵۵۳۵۰۷

رییس مجلس شورای اسلامی در واکنش به تذکر نماینده اصولگرای ارومیه در انتقاد از نحوه ارائه گزارش شش‌ماهه کمیسیون امنیت ملی درباره روند اجرای برجام گفت که این مواردی که گفتید در جایگاه اظهارنظر خوب است اما در قالب تذکر یا اخطار قابل طرح نیست.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، نادر قاضی‌پور در جریان نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری با استناد به ماده ۴۰ آیین‌نامه داخلی با اشاره به قرائت گزارش شش‌ماهه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اعلام کرد: راهکارهای ارائه شده از سوی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس برای رفع هرگونه ستمگری، سلطه‌پذیری، جلوگیری از نفوذ اجانب و غیره در برجام کافی نیست زیرا با دولت ظالم و ستمگر روبرو هستیم که به هیچ قاعده و قانونی پایبند نیست.

وی با بیان این‌که با کشوری ستمگر روبرو هستیم که اخلاق را رعایت نمی‌کند، اظهار داشت: چرا شروط ۹ گانه رهبری در این گزارش شش‌ماهه مورد توجه قرار نگرفته است. دولت نباید با لبخند اروپایی‌ها بار دیگر پای میز مذاکره قرار گیرد.

رییس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این تذکر اعلام کرد: البته این مواردی که گفتید در جایگاه اظهارنظر خوب است اما در قالب تذکر یا اخطار قابل طرح نیست.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز