خبرگزاری کار ایران

تاج‌الدین در گفت‌وگو با ایلنا:

تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت زنان توانمند در نخستین نشست مجمع نمایندگان استان اصفهان با مهرعلیزاده

asdasd
کد خبر : ۵۵۳۷۶۱

نماینده اصلاح‌طلب مردم اصفهان در مجلس از برگزاری نخستین نشست مجمع نمایندگان این استان با محسن مهرعلیزاده استاندار جدید اصفهان خبر داد و گفت که در این جلسه بر لزوم استفاده از ظرفیت زنان توانمند تاکید شد.

ناهید تاج‌الدین در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا در حاشیه بازدید از غرفه ایلنا در نمایشگاه مطبوعات با اشاره به انتصاب استاندار اصفهان اعلام کرد: خوشبختانه پس از ماه‌ها بالاخره تکلیف استاندار اصفهان روشن شده و اتفاقی مبارک برای این استان افتاد.

عضو فراکسیون زنان مجلس خاطرنشان کرد: استان اصفهان پتانسیل‌های بسیاری داشته و قطب صنعتی کشور است اما در عین حال با مشکلات فراوان روبرو بوده و مسائلی همچون بحران آب و معضلات زیست محیطی در این استان وجود  دارد که در این شرایط و با توجه به وضعیت رکود انتظار می رفت فردی به عنوان استاندار منصوب شود که بتواند این مشکلات را مرتفع کند.

نماینده اصلاح‌طلب مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ضمن استقبال از انتصاب مهرعلیزاده به‌عنوان استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: آقای مهرعلیزاده چهره‌ای ملی است و باتوجه به سبقه خوبی که در گردشگری دارد، بتواند از این پتانسیل استان اصفهان استفاده کنند.

تاج‌الدین از برگزاری نشست شب گذشته مجمع نمایندگان استان اصفهان با مهرعلی زاده خبر داد و گفت: در این نشست مسائل مختلفی مطرح شد و بنده نیز پس از اشاره به معضلات مختلف مردم اصفهان بر لزوم استفاده از ظرفیت زنان و جوانان توانمند در مناصب مدیریتی تاکید کردم.

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با  تاکید بر حساسیت های به کارگیری از ظرفیت زنان در مناصب مدیریتی گفت: متاسفانه در صورتی که یک مدیر مرد مرتکب خطا شود چندان توجه نمی شود اما با توجه به شرایط خاصی که در به کارگیری از ظرفیت زنان وجود دارد در صورت عدم توفیق یک مدیر زن انتقادات فراوانی مطرح می شود.

تاج‌الدین در پایان تصریح کرد: بنابراین لازم است از ظرفیت زنان توانمند که تعداد بسیاری نیز در کشور داریم، شرایط را برای به کارگیری از این ظرفیت فراهم فراهم کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز