خبرگزاری کار ایران

واعظی در حاشیه بازدید از پایانه مرزی چزابه:

پیام زائران کربلا در اربعین، همبستگی و اتحاد است

asdasd
کد خبر : ۵۵۴۱۶۵

رییس دفتر رییس‌جمهور با بیان اینکه تحولات چشم‌گیری در روند خدمت به زوار امام حسین(ع) در ایام اربعین نسبت به سال‌های گذشته در پایانه‌های مرزی انجام شده است، تاکید کرد: دولت با تمام امکانات به دنبال خدمت‌رسانی و ارایه تسهیلات برای زوار و عاشقان ابا عبدالله الحسین(ع) است.

به گزارش ایلنا، محمود واعظی روز جمعه در حاشیه دیدار از پایانه مرزی چزابه گفت: اقدامات فراوانی طی ایام گذشته انجام شده تا بستر مناسبی برای تردد و اسکان زوار امام حسین(ع) فراهم شود و در جریان سفر خود مأموریت دارم تا چنانچه کمبود و مشکلاتی وجود داشته باشد، هر چه سریع‌تر برای رفع آنها تصمیم‌گیری شود.

رییس دفتر رییس‌جمهور با بیان اینکه مردم استان خوزستان و مسئولین استان با تمام وجود خودشان را وفق زائرین امام حسین(ع) کرده‌اند، ابراز امیدواری کرد با اقداماتی که انجام شده، زائرین عزیز بتوانند با آرامش، زیارت خود را انجام داده و با امنیت کامل به کشور خود بازگردند.

واعظی با قدردانی از تلاش‌های مردم و مسئولان، اظهار داشت: شور و اشتیاقی که در مردم و مسئولان وجود دارد نشاندهنده آن است که مردم از آنچه مربوط به امام حسین(ع) و اعتقادات‌شان است با تمام وجود استقبال می‌کنند.

رییس دفتر رییس‌جمهور با تأکید بر اینکه دولت واقعه اربعین را بسیار مهم تلقی می‌کند، تصریح کرد: دولت با تمام وجود و امکانات به دنبال ارایه تسهیلات لازم برای زائرین است.

واعظی اضافه کرد: اجتماع بزرگی که در روز اربعین در کربلا به وجود می‌آید، اجتماع بزرگ سیاسی، اجتماعی و اعتقادی است و پیام آن برای همه مردم دنیا و مسلمانان و شیعیان، پیام همبستگی و اتحاد است.

رییس دفتر رییس‌جمهور با بیان اینکه همه باید خودمان را خادم امام حسین(ع) قرار دهیم، خاطرنشان کرد: خادم ابا عبدالله الحسین(ع) بودن افتخار بسیار بزرگی است و باید آن را قدر دانست.

وی همچنین در حاشیه بازدید از پایانه مرزی چزابه در گفت‌وگو با خبرنگاران ابراز داشت: تلاش و اهتمام مردم سراسر کشور برای حضور در کربلا و راه‌پیمایی اربعین حسینی یک فعالیت پرشور اعتقادی است و از سوی دیگر تلاش خودجوش مردم شهرهای مختلف خوزستان برای پذیرایی از زائران، اقدامی بسیار ارزشمند است.

رییس دفتر رییس‌جمهور با بیان اینکه در مقایسه با سال‌های گذشته اقدامات بسیار گسترده و چشمگیری برای خدمت‌رسانی به زائرین انجام شده است، عنوان کرد: در این ایام بیش از  سه هزار نفر به صورت شبانه‌روزی مشغول فعالیت هستند تا به زائران امام حسین(ع) خدمت‌رسانی کنند و همگی برای اعتقادشان کار می‌کنند تا در ثواب زوار سهیم باشند.

واعظی اضافه کرد: ستاد اربعین پس از اربعین سال گذشته تعطیل نبوده و مشغول برنامه‌ریزی برای تکمیل زیرساخت‌ها و ارایه تمهیدات لازم به منظور رفاه و تسهیل تردد زوار اربعین بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز