خبرگزاری کار ایران

شمخانی در مراسم ۱۳ آبان:

ترامپ خوب می‌داند که توان فعال‌سازی لاف‌های خود را ندارد/ آمریکا رکورددار ناکامی‌ها توسط اراده ملت است

asdasd
کد خبر : ۵۵۴۳۴۹

دبیر شورای عالی امنیت ملی تاکید کرد: آمریکا در کارنامه خود پس از انقلاب اسلامی رکورددار ناکامی‌ها توسط اراده ملت است.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی در مراسم یوم‌الله ۱۳ آبان گفت: دفاع جانانه ملت ایران در مقابل هیات حاکمه آمریکا که در دوران دموکرات، جمهوری‌خواه و در دوران چند قطبی و تک قطبی ادامه داشت.

دبیر شورای عالی امنیت ملی اظهار داشت: ۱۳ آبان سالروز مبارزه با استکبار و روز دانش‌آموز است و امروز مردم برای اعتراض علیه سیاست‌های ترامپ به خیابان آمده‌اند.

وی تاکید کرد: ۱۳ آبان ۵۸ اولین روز آشکارتر شدن خیانت آمریکا علیه ما نیست و آمریکا دست از دخالت برنخواهد داشت و او در کارنامه خویش پس از انقلاب اسلامی رکورددار ناکامی‌ها توسط اراده ملت است.

شمخانی تاکید کرد: با اراده ملت ایران رکوردی افتخارانگیز ثبت شده که شاهد خوار و ذلیل‌سازی توطئه‌های آمریکا هستیم و دخالت‌های آمریکا پیش از ۱۳ آبان ۵۸ در کودتای ۲۸ مرداد علیه دولت ملی در قالب قانون کاپیتولاسیون در کارنامه خیانت‌های این کشور ثبت شده است و در کمتر از چهار دهه پس از انقلاب این اقدامات علیه ملت ایران آنقدر طولانی است که سرفصل آن بیشتر مایه عزت ملت ایران به دلیل ناکام‌سازی آمریکا و البته سند خشم ترامپ محسوب می‌شود.

دبیر شورای عالی امنیت ملی با اشاره به اقدامات آمریکا اظهار داشت: اقدامات براندازانه و تلاش برای فضاسازی و ایجاد بحران‌های امنیتی و فضاسازی تبلیغاتی و تلاش برای تنش و مزاحمت برای همسایگان منطقه‌ای ایران و مشوح نشان دادن چهره اسلام از جمله اقدامات آمریکا در چهار دهه انقلاب اسلامی است.

وی تاکید کرد: البته این اقدامات نتیجه‌ای نداشت و جمهوری اسلامی قدرتمندتر از همیشه ادامه داد و برای ملت ایران عزت و اقتدار و جبران تحقیر گذشتگان را هویدا کرد.

وی با اشاره به مواضع آمریکا بیان کرد: متاسفانه عدم عبرت‌گیری، آنها را به سمت بهره‌برداری از بمب‌ها و تحریم‌ها کشانده است که تلاش اقتصادی مبتنی بر توان بومی این اقدام دژخیمانه آمریکا را از حیض انتفاع خواهد انداخت.

شمخانی بیان کرد: اقتدار امروز ملت ایران پشتوانه قوی برای مدیران، رهبران و سیاستمداران است و همزمانی درخواست نابجای گفت‌وگو از سوی ترامپ در حالی است که ملت آمریکا برخی سیاستمداران را نسبت به گزینش وی دچار شد و تردید هستند و ترامپ خوب می‌داند که توان فعال‌سازی لاف‌های خود را ندارد.

وی تاکید کرد: مدت‌ها است که ایالات متحده آمریکا توسط مردم منطقه و ملت‌های آن دچار ناکامی شده و ملت ایران این مسائل را در حافظه تاریخی خود ثبت کرده و دیگران هم گواه این هستند که در تاریخ انقلاب اسلامی نه در عصر چند قطبی ملت ایران تهدید را به فرصت برای رشد و توسعه قرار داده‌اند.

دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: وضع فعلی ثبات و امنیت منطقه ناشی از فرصت‌سازی از درون تهدید بود و امروز در حالی که پایبندی ایران به برجام از سوی آژانس بین‌المللی تایید شده که تاکید کردیم مسائل موشکی قابل مذاکره نیست اما باز هم تحریم‌های جدید و تلاش‌های عبس علیه ملت ایران از سوی ملت آمریکا صورت می‌گیرد.

شمخانی افزود: به طور قطع درون جمهوری اسلامی اتحاد درون‌ حاکمیتی علیه تلاش‌های آ‌مریکا خواهیم داشت و آمریکا سعی می‌کند اقدام علیه صدای واحد و پرداختن به مشکلات داخلی در جهت ایجاد تنش را در دستور کار خود قرار دهد و امروز نماد اقتدار در مملکت تعریفی مشخص است و جمهوری اسلامی در قله ثبات قرار دارد.

وی با تاکید بر نقش مردم گفت: آنچه که امروز به عنوان دستاورد انقلاب اسلامی قابل اتکا است ناشی از حضور ملت ایران و تدبیر حضرت امام و رهبری و عدم اعتماد به آمریکا است و آمریکا همانطور که به مصدق رحم نکرد به شاه، صدام و مبارک هم رحم نکرد.  امیدواریم ۱۳ آبان ۹۷ بیش از گذشته به انسجام و وحدت دست یابیم و آمریکا عاجزتر در منطقه ظهور پیدا کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز