خبرگزاری کار ایران

وزیر کشور در جمع خبرنگاران در یزد:

راه مواجه با ایران، منطق، عقل و قبول استقلال و‌ منافع ایران است

asdasd
کد خبر : ۵۵۴۳۹۶

وزیر کشور کرد: هرچه فشار بر ایران بیافزایند مردم ما سخت‌تر و مصمم‌تر خواهند بود.

به گزارش ایلنا، عبدالرضا رحمانی فضلی در حاشیه مراسم تجمع ۱۳ آبان در استان یزد در جمع خبرنگاران گفت: ۱۳ آبان نماد خروش مردم مسلمان علیه ظلم و ‌ستم است. 

وی افزود: محور ظلم و‌ ستم در دنیا آمریکاست و این کشور در امور داخلی ملت‌ها دخالت‌های زیادی کرده همچنین علیه ملت ما نیز ظلم‌های زیادی را روا داشته از جمله؛ کودتا ۲۸ مرداد، سقوط هواپیمای مسافربری و کمک و حمایت از دشمنان ما در جنگ تحمیلی همچنین آمریکا در مسائل داخلى و امنیتی کشورمان همواره به دنبال توطئه بوده است.

وزیر کشور تاکید کرد: مردم ما با هوش و فراستی که دارند همه این ها را می‌فهمند و تحلیل می‌کنند و نسبت به آن موضع دارند که موضع ما کماکان همان مقابله با شیطان بزرگ است.

رحمانی فضلی با اشاره به اینکه موظف هستیم تکالیف خود را پشت سر مقام معظم رهبری نسبت به انقلاب و مردم انجام دهیم، گفت: هرچه فشار آنها بر ما بیشتر باشد اتحاد، انسجام و اراده ما قوی‌تر خواهد بود و باید بدانند راه مواجه با ایران راه منطق، عقل و قبول استقلال و ‌منافع ایران است.

وی اضافه کرد: هرچه فشار بر ایران بیافزایند مردم ما سخت‌تر و مصمم‌تر خواهند بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز