خبرگزاری کار ایران

وزیر اطلاعات در ایلام؛

مشکلات مرزی در مهران کمتر است

asdasd
کد خبر : ۵۵۴۶۲۹

وزیر اطلاعات تاکید کرد: داشتن گذرنامه و روادید برای زوار حسینی الزامی است و زوار باید نسبت به تهیه روادید اقدام کنند.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام والسلمین سیدمحمود علوی عصر امروز در بازدید از مرز مهران گفت: با توجه به بازدیدی که از مرز مهران صورت گرفت مشکلات مرزی در مهران نسبت به سایر کمتر دیده شده است.

وی با بیان اینکه تردد زوار بدون گذرنامه و روادید کشور عراق غیرممکن است و تردد زوار بدون مدارک معتبر جلوگیری می‌شود، اظهار داشت: هر کشوری دارای قوانین و مقرراتی است و باید به قوانین و مقررات کشور عراق احترام گذاشت.

وزیر اطلاعات با اشاره به اینکه تردد در مرزها به طور کامل روان در جریان است، تصریح کرد: خدمات رسانی به زوار نسبت به سال های گذشته بیشتر شده است. شاهد نظم و امنیت در مرزهای کشور هستیم و هم مسئولان و مردم برای این نظم و امنیت تلاش کرده اند و به خوبی مدیریت شده است.

وی ادامه داد: وضعیت مرز مهران نیز کاملا خوب و آرام است، امسال اغلب زائران دارای ویزا و گذرنامه و قانونی در حال تردد هستند.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه زائران باید نسبت به تهیه گذرنامه و روادید اقدام کنند، خاطرنشان کرد: بدون روادید نمی‌توانیم وارد هر کشوری شویم، روادید اجازه ورود به هر کشوری است. 

علوی، با بیان اینکه هماهنگی لازم با مسئولان کشور عراق در راستای سهولت در تردد از مرزها صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: تردد از زوار با مدارک قانونی موجب تردد آسان و سهولت ورود و خروج زوار اربعین حسینی می‌شود.

وی اضافه کرد: امسال مردم درک خوبی از دریافت ویزا برای شرکت در مراسم اربعین داشتند که رسانه نقش خوبی در آگاه‌سازی ایفا کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز