خبرگزاری کار ایران

بروجردی در گفت‌وگو با ایلنا مطرح کرد؛

توافق رفع حصر تا پایان سال ۹۶ / روحانی همچنان یک اصلاح‌طلب است

asdasd
کد خبر : ۵۵۵۴۸۰

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب درباره رفع حصر گفت: این مباحث خاص است که باید با مذاکره‌ای که آقای روحانی شروع کرده به سرانجام برسد. توافقی صورت گرفته که تا پایان سال ۹۶ دامنه حصر آرام آرام کم و یا برداشته شود.

اشرف بروجردی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا،  درباره برخی از گمانه‌زنی مبنی بر این رئیس‌جمهور به اردوگاه اصولگرایی خود بازگشته و گردش به راست کرده است، گفت: من چنین باوری ندارم، افراد بسیاری از رئیس‌جمهور گله دارند اما بنا نیست هر گله‌ای صحیح باشد.

وی ادامه داد: رئیس‌جمهور که فرزند پیغمبر نیست. او هم ایراداتی دارد اما این گله مبنی بر این که وی از اصلاح‌طلبی عدول کرده باشد را قبول ندارم؛ روحانی همچنان یک اصلاح‌طلب است.

بروجردی با اشاره به جریان رأی اعتماد به وزیر علوم و جبهه‌گیری اصلاح‌طلبان نسبت به گزینه پیشنهادی این وزارت خانه عنوان کرد: مطالباتی که در رابطه با وزیر علوم مطرح شد، فراتر از مباحث سیاسی است. برخی از جوانان حامی روحانی نگران بودند عرصه کار، میدان بروز و ظهور آنان دیده نشود و به فراموشی سپرده شوند به همین دلیل بود که آن فشارها در مجلس دیده می‌شد.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب افزود: آقای غلامی قول داده‌اند و با بحث‌هایی که داشتند به نظر می‌رسد همراهی با وی زیاد سخت نیست، ایشان گفتند درست است که اصلاح‌طلبم اما صبغه اعتدالی من بیشتر است وقتی یک چنین رویکردی نسبت به مسئله دارد، ما هم باید بپذیرم.

بروجردی در خصوص ساز و کار اصلاح‌طلبان برای آینده عنوان کرد: معتقدم مهم‌ترین سازکاری که اصلاح‌طلبان می‌توانند داشته باشند استقلال مطلق استان از حوزه مرکز است. جریان اصلاحات باید دایره محدودیت خود با استان‌ها را گسترده‌تر کند.

وی افزود: دوره قبل اصلاح‌طلبان فعالیت استان‌ها در اختیار خودشان قرار دادند و نتیجه و خروجی آن را مشاهده کردید به نظرم باید این کار دوام داشته باشد .  

این عضو جمعیت زنان اصلاح‌طلب درباره محدودیت‌های جدید سید محمد خاتمی و رفع حصر گفت: این مباحث خاص است که باید با مذاکره‌ای که آقای روحانی شروع کرده‌اند، به سرانجام برسد. توافقی صورت گرفته که تا پایان سال  ۹۶ دامنه حصر آرام آرام کم و یا برداشته شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز