خبرگزاری کار ایران

پیام تسلیت ولایتی به مناسبت شهادت مرزبانان:

تروریست‌ها مجازات و پاسخ قاطعی را دریافت خواهند کرد

asdasd
کد خبر : ۵۵۵۷۰۸

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل با انتشار تصویری از مرزبانان غیور کشورمان که به دست اشرار و گروه‌های تروریستی به شهادت رسیدند، این ضایعه را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا، پیام تسلیت علی اکبر ولایتی که در  اینستاگرامی خود  منتشر کرده به شرح زیراست:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

 بار دیگر دستان پلید تروریست و جریانات وابسته که امنیت ایران اسلامی را هدف قرار داده اند، تعدادی از عزیزان غیور و مرزبانان رشید،شجاع و مخلص را که در سخت ترین شرایط، حافظ خاک و عزت این مرز و بوم هستند به شهادت رساند و غم و اندوه وصف ناشدنی را برای همه ایرانیان پدید آورد.

این ضایعه دردناک را به محضر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) ، ملت عزیز و بزرگ کشورم و همرزمان آنان در نیروی انتظامی تسلیت عرض می کنم، برای این شهدای والامقام علو درجات و برای خانواده های این غیورمردان صبر و اجر مسئلت مینمایم.

اطمینان دارم با عزم و توان نیروهای اطلاعاتی، نظامی و انتظامی، تروریست ها مجازات و پاسخ قاطعی را دریافت خواهند کرد.

شجاعت و رشادت همه مرزبانان و توان دفاعی و نظامی کشور و مجاهدت ها و فداکاری های فرماندهان و مدافعان حرم آرزوی چندین ساله تروریست ها، جریانات افراطی و تکفیری و حامیان آنان در منطقه را برای بر هم زدن ثبات و امنیت ایران اسلامی ناکام گذارد و بی تردید خواب شوم آنان تعبیر نخواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز