خبرگزاری کار ایران

در جریان سفر وزیر علوم افریقای جنوبی به ایران صورت می‌گیرد؛

تقویت همکاری‌های علمی - بین‌المللی تهران و پرتوریا

asdasd
کد خبر : ۵۵۶۵۳۶

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری روز شنبه هفته آتی با وزیر علوم و فناوری آفریقای جنوبی دیدار و درخصوص راهکارهای تقویت بیشتر همکاری‌های علمی- بین المللی گفت‌گو و تبادل نظر می‌کند.

به گزارش ایلنا، نالدی پاندور که با هدف توسعه روابط و ارتباطات علمی و فناوری آفریقای جنوبی با جمهوری اسلامی ایران به تهران سفر کرده، قرار است پس از دیدار و گفت‌گو با وزیر علوم و برخی مسئولان حوزه‌های آموزش، پژوهش و فناوری، از تعدادی دانشگاهها و مراکز پژوهشی ایران بازدید کند.

دیدار با معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سخنرانی در دانشگاه الزهرا (س) از جمله برنامه‌های وزیر علوم و فناوری آفریقای جنوبی در سفر به تهران است.

در جریان سفر خانم پاندورا به ایران، قرارداد نهایی شش طرح تحقیقاتی مشترک میان دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی ایران با آفریقای جنوبی در زمینه‌های زیست فناوری و اقیانوس‌شناسی به امضا خواهد رسید.

انعقاد قرارداد نهایی پروژه‌های پژوهشی مشترک میان ایران و آفریقای جنوبی، محصول گفت‌گوها و همکاری های دو کشور ذیل کمیته مشترک علم و فناوری است.

پژوهشگاه ملی ژنتیک و زیست فناوری محور تماس و ارتباط دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و پژوهشی ایران با آفریقای جنوبی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز