خبرگزاری کار ایران

نوبخت در پیامی؛

تمامی ارگان‌ها و نهادهای مسئول کشور در کنار زلزله‌زدگان عزیز خواهند بود

asdasd
کد خبر : ۵۵۸۲۲۲

سخنگوی دولت در پیامی با ابراز همدردی با همه آسیب دیدگان و داغ‌دیدگان حادثه زلزله در استان‌های غربی کشور بیان داشت: بدون تردید، تمامی ارگان‌ها و نهادهای مسئول کشور در کنار زلزله‌زدگان عزیز خواهند بود.

به گزارش ایلنا، محمد‌باقر نوبخت سخنگوی دولت در پیامی با ابراز همدردی با همه آسیب دیدگان و داغدیدگان حادثه زلزله در استان‌های غربی کشور بیان داشت: بدون تردید، تمامی ارگان‌ها و نهادهای مسئول کشور در کنار اقشار مختلف مردم شریف ایران، با حداکثر امکانات و داشته‌های خود در کنار زلزله‌زدگان عزیز خواهند بود.

در این پیام آمده است: خبر تلخ و تألم برانگیز کشته و مصدوم شدن تعداد زیادی از هموطنان عزیزمان بر اثر وقوع زلزله در استان‌های غربی کشور، دل همگان را به درد آورد. بدون تردید، تمامی ارگان‌ها و نهادهای مسئول کشور در کنار اقشار مختلف مردم شریف ایران، با حداکثر امکانات و داشته‌های خود در کنار زلزله‌زدگان عزیز خواهند بود.

همچنین در این پیام خاطر نشان شد: اینجانب ضمن ابراز هم‌دردی عمیق، این واقعه دردناک را به تمامی ملت بزرگوار ایران اسلامی، به ویژه خانواده‌های محترم جان‌باختگان، صمیمانه تسلیت می‌گویم و از درگاه حضرت حق، برای درگذشتگان، علو درجات الهی و برای مصدومان، بهبودی کامل مسألت دارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز