خبرگزاری کار ایران

پیام تسلیت حزب اتحاد در پی جان‌باختن جمعی از هم‌وطنان در استان‌های غرب کشور

asdasd
کد خبر : ۵۵۸۲۸۰

حزب اتحاد ملت ایران اسلامی تاکید کرد: همه ارکان حزب اتحاد ملت در هماهنگی کامل با نهادهای رسمی به زلزله‌زدگان کمک کنند.

به گزارش ایلنا، متن پیام تسلیت حزب اتحاد ملت ایران به شرح زیر است: 

وقوع زمین‌لرزه شدید و وسیع شامگاه یکشنبه ۲۱ آبان ماه در استان کرمانشاه موجب جان باختن، جراحت و بى‌خانمانى تعداد زیادی از هموطنان و ویرانی و وقوع خسارت‌های فراوان مادی در آن منطقه شد.

روستاها و مناطق شهری در شهرستان‌های سرپل‌ذهاب، گیلان‌غرب، پاوه، جوانرود، قصرشیرین، ثلاث باباجانی، دالاهو، کرمانشاه و نیز همسایگان عزیزمان در استان سلیمانیه کردستان عراق و شهرهای حلبچه و دربندی‌خان و پنجوین از آسیب‌های این زلزله در امان نبودند و متأسفانه در سوگ و مصیبت نشستند.

حزب اتحاد ملت ایران اسلامی وقوع این حادثه را به عموم ملت شریف و هموطنان آسیب دیده به‌خصوص در استان کرمانشاه تسلیت می‌گوید و از خداوند منان برای جان‌باختگان علو درجات و برای آسیب‌دیدگان و بازماندگان صبر و التیام آلام مسألت می‌نماید و اعلام می‌دارد که با همه توان و امکانات در کنار عزیزان مصیبت‌دیده خواهد بود.

در همین جا از همه ارکان و مناطق حزب اتحاد ملت در سراسر کشور خصوصاً شورای مناطق همدان، کردستان، آذربایجان‌غربی، ایلام و خوزستان و اعضای حزب در استان کرمانشاه می‌خواهد که در سازماندهی کمک‌ها و همیاری‌های اعضا و ارکان حزب به مناطق زلزله زده جدیت نموده و در هماهنگی کامل با نهادهای رسمی مسئول اعم از استانداری، ستاد حوادث غیر مترقبه، هلال احمر و نیروهای نظامی در منطقه، در امر امدادرسانی، آواربرداری و بازسازی مناطق زلزله زده و همراهى با آسیب دیدگان مشارکت فعال داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز