خبرگزاری کار ایران

در بیانیه‌ ارتش مطرح شد؛

فرهنگ بسیجی مظهر ثبات، افتخار و عظمت نظام اسلامی ایران است

asdasd
کد خبر : ۵۶۲۲۷۴

ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج بیانیه‌ای را صادر کرد.

به گزارش ایلنا متن بیانیه به شرح زیر است:

ارتش جمهوری اسلامی ایران با گرامیداشت هفته بسیج، تاکید کرد: فرهنگ بسیجی به مثابه الگویی کارآمد در عرصه‌های مختلف مظهر ثبات، افتخار و عظمت نظام اسلامی ایران است.

در این بیانیه‌ با تبریک سی و هشتمین سالروز تشکیل نیروی مقاومت بسیج به آحاد بسیجیان ولایت‌مدار،تصریح کرد؛سازمان بسیج مستضعفان که با تدبیر و ‍ژرف نگری امام خمینی (ره) تشکیل شد، در مدتی کوتاه تبدیل به شجره طیبه ای شد که ملت ایران را از گردنه‌های پر خطر عبور و در مسیر تعالی و پیشرفت قرار داد.

این بیانیه می افزاید: حافظه تاریخی ملت ایران شهادت می دهد عبور موفق انقلاب و نظام از چالش‌ها، بحران‌ها و فتنه‌های طراحی شده توسط جبهه دشمنان داخلی و خارجی از جمله آنچه در جنگ تحمیلی ۸ ساله و فتنه‌ سال ۸۸ بر کشور گذشت، مرهون هوشمندی، بصیرت و فداکاری‌های کم نظیر آحاد مدافعان انقلاب و میهن اسلامی به ویژه بسیجیان دریادل تحت رهنمودهای حکیمانه  مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در ماندگاری این شجره طیبه موجب سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی گردید.

همچنین در این بیانیه آمده است: بسیج مردمی به عنوان یکی از آموزه‌های مکتب اسلام و پیروی از ولایت فقیه و گفتمان انقلاب اسلامی برای بشریت و نجات ملل تحت استیلای سلطه گران و سلطه پذیران؛ امروز نقش و کارایی تعیین کننده خود را در صحنه‌های مقابله با تروریست های تکفیری به منصه‌ی ظهور رسانیده است.

ارتش جمهوری اسلامی ایران با تبریک هفته بسیج به بسیجیان ولایتمدار و غیرتمند، از حماسه آفرینی آنان و خانواده شهدای معظم بسیج که در دوران دفاع مقدس با بذل جان، نهال انقلاب را آبیاری کردند،تجلیل و برای این استوانه های نظام در پیشبرد اهداف کشور آرزوی موفقیت و سربلندی دارد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز