خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی زمینی ارتش:

شکست داعش نشانه اقتدار ایران و تدبیر رهبری است

asdasd
کد خبر : ۵۶۲۲۸۱

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: شکست داعش نشانه اقتدار جمهوری اسلامی و تدبیر ولی فقیه و الهی بودن قدرت معظم له است و ملت باید قدردان این نعمت بزرگ الهی باشند.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ کیومرث حیدری در آئین تودیع و معارفه فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب ارتش جمهوری اسلامی ایران در ارومیه افزود: گروهک تروریستی داعش زائیده دولت‌های استکباری از جمله آمریکا بود و جنایت‌های هولناکی را نیز در سایه حمایت‌های این دولت ها علیه مسلمانان و بشریت انجام دادند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر امنیت پایدار در مرزهای ایران اسلامی حاکم است، گفت: پرونده گروه شوم داعش با اراده خدا، رهنمودهای های رهبری وهمراهی نیروهای مسلح قدرتمند به طور کامل بسته شد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی نیز در این مراسم، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را در سطح دنیا بی‌نظیر دانست و گفت: ایران تنها کشوری است که نیروهای مسلح آن از مقابل کلام الله رژه می‌روند و این مساله نشان دهنده این است که در این نظام نیروهای مسلح سربازان خداوند و دین مبین اسلام هستند.

در این مراسم با حکم فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران امیر سرتیپ دوم علی حاجیلو به عنوان فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال غرب ارتش معرفی و از تلاش های امیر سرتیپ دوم کیومرث شرفی تجلیل شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز