خبرگزاری کار ایران

آیت‌الله ری شهری در نامه‌ای به سردار سلیمانی:

جریان تکفیری، بزرگ‌ترین خطر مستمر و نهفته در مقابل اسلام ناب محمدی است

asdasd
کد خبر : ۵۶۳۷۸۰

عضو مجلس خبرگان رهبری در پیامی به سردار قاسم سلیمانی ضمن تبریک شکست گروهک تروریستی داعش، تأکید کرد: جریان تکفیری هیچ‌گاه به اهداف شوم و خطرناک خود دست نخواهد یافت.

به گزارش ایلنا، متن نامه آیت‌الله محمد محمدی‌ری‌شهری خطاب به سردار سلیمانی بدین شرح است:

پیروزی‌های درخشان جبهه مقاومت را در پرتو هدایت‌های شجاعانه و خردمندانه حضرت‌عالی، به حضرت ولی‌عصر(عج)، مقام معظم رهبری، مسلمانان جهان و نیز هم‌رزمان فداکارتان، مجاهدان عراقی، سوری، حزب‌الله لبنان و رزمندگان فاطمی و زینبی تبریک می‌گویم.

در توان این حقیر نیست که از مجاهدت‌های خالصانه حضرت‌عالی و هم‌رزمانتان تشکر کنم ولی با شنیدن پیام مسرت‌بخش شما خطاب به رهبر فرزانه انقلاب اسلامی بر آن شدم که هدیه‌ای از گنجینه ارزشمند علوی تقدیم رزمندگان جبهه مقاومت و خاندان مکرّم شهیدان نمایم.

این گفته نغز پیشگویی تحقق‌یافته مولا و مقتدایمان امیر مؤمنان (ع) و امام مجاهدان است که خطاب به تکفیریان معاصر خود فرمود:

أشهَدُ لَقَد أخبَرَنِی النَّبِی الصّادِقُ عَنِ الروح‌الامین عَن رَبِّ العالَمینَ أنَّهُ لا یَخرُجُ عَلَینا مِنکُم فِرقَةٌ ـ قَلَّت أو کَثُرَت إلیٰ یَومِ القِیامَةِ ـ إلّا جَعَلَ الله حَتفَها عَلیٰ أیدینا، وأنَّ أفضَلَ الجِهادِ جِهادُکُم، وأفضَلَ الشُّهَداءِ مَن قَتَلتُموهُ، وأفضَلَ المُجاهِدینَ مَن قَتَلَکُم؛ فَاعمَلوا ما أنتُم عامِلونَ، فَیَومَ القِیامَةِ یَخسَرُ المُبطِلونَ، و (لِّکلِّ نَبَإٍ مُّسْتَقَرٌّ وَسَوْفَ تَعْلَمُونَ).

گواهی می‌دهم که پیامبر راست‌گو از روح‌الامین و او از پروردگار جهانیان، مرا خبر داد که تا روز قیامت، هیچ گروهی از شما، خواه کم‌شمار و خواه پرشمار، بر ما نمی‌شورد، مگر آنکه خداوند خونش را به دست ما بریزد. همانا جهاد با شما، برترین جهاد است، و والاترین شهیدان، شهیدان در پیکار با شما، و برترین مجاهدان، پیکارگران با شما هستند. پس هر چه می‌کنید، بکنید، که در روز قیامت، باطل‌گرایان زیان می‌کنند و (به‌زودی خواهید دانست که برای هر خبری، زمانی معین است).

این سخن نورانی به چند پیام مهم اشاره دارد:

۱ ـ فتنه اخیر جریان تکفیری و پدیدآورندگان خبیث آن، اولین و آخرین توطئه بر ضد انقلاب اسلامی نیست. از این‌رو، تداوم هشیاری نیروهای مقاومت ضروری است.

۲ ـ جریان تکفیری، بزرگ‌ترین خطر مستمر و نهفته در مقابل اسلام ناب محمدی است. از این‌رو مدافعان حرم برترین مجاهدان، و شهدای آنان با فضیلت‌ترین شهیدان تاریخ‌اند.

۳ ـ افتخار رویارویی با این فتنه کور و کامیابی در سرکوبی آن، تنها نصیب مجاهدان راستین ولایتمدار است و مدعیان دروغین غربی و اذناب آنان را سهمی از آن نیست.

در پایان، توجه همگان را به این بشارت شادی‌آفرین امیر مؤمنان(ع) جلب می‌کنم که جریان تکفیری هیچ‌گاه به اهداف شوم و خطرناک خود دست نخواهد یافت.

از خداوند منان توفیق روزافزون حضرت‌عالی و همه مجاهدان جبههٔ مقاومت را در جهت زمینه‌سازی برای حکومت جهانی اسلام به رهبری امام مهدی(عج) خواستارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز