خبرگزاری کار ایران

لاریجانی در نطق پیش از دستور؛

بررسی جزئیات طرح مربوط به عضویت پیروان الهی در شوراها در دستورکار پارلمان / سوال نماینده فلاورجان از وزیر کشور

asdasd
کد خبر : ۵۶۴۱۵۸

نشست علنی مجلس به‌منظور بررسی جزئیات طرح مربوط به عضویت پیروان الهی در شوراها در دستورکار پارلمان و همچنین سوال نماینده فلاورجان از وزیر کشور آغاز شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، نشست علنی مجلس شورای اسلامی از ساعت ۸ و ۱۸ دقیقه صبح امروز به ریاست علی لاریجانی آغاز به کار کرد.

در ادامه یک عضو هیات رییسه مجلس دستور کار جلسه علنی امروز مجلس را به شرح زیر قرائت کرد.

ادامه بررسی گزارش کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای سیاست های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی درمورد نحوه اجرای سیاست های اصل ۴۴ قانون اساسی.

۲-  گزارش کمیسیون شوراها و امورداخلی کشور درمورد طرح دو فوریتی اصلاح قانون تشکیلات شوراهای اسلامی کشورو انتخاب شهرداران.

۳- گزارش کمیسیون تدوین آیین‌نامه داخلی مجلس در مورد طرح اصلاح موادی از قانون آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی (در اجرای ماده ۱۰۴ آیین نامه داخلی مجلس با اولویت در دستور کار قرار گرفت.

۴- گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد طرح تعیین تکلیف کارگزاران بیمه کشاورزی در اجرای ماده ۱۰۴ آیین‌نامه داخلی مجلس با اولویت در دستور کار قرار گرفت.

۵- گزارش شور دوم کمیسیون تدوین آیین‌نامه داخلی مجلس در مورد طرح الحاق موادی به قانون آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی در اجرای ماده ۱۰۴ آیین‌نامه داخلی مجلس با اولویت در دستور کار قرار گرفت.

۶- گزارش کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مورد رد طرح دهیاری‌ها در اجرای ماده ۱۴۹ آیین‌نامه و تقاضای بیش از ۱۵ نفر از طراحان و همچنین در اجرای ماده ۱۰۴ آیین‌نامه داخلی مجلس با اولویت در دستور کار قرار گرفت.

۷- سوال سید ناصر موسوی لارگانی نماینده فلاورجان از عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز