خبرگزاری کار ایران

عضو هیات علمی هیات دانشگاه‌ مفید:

تاسیس دانشگاه در کنار حوزه، حرکت معنادار و ارزشمند آیت الله موسوی اردبیلی بود

asdasd
کد خبر : ۵۶۴۷۹۷

عضو هیات علمی دانشگاه مفید گفت: تاسیس دانشگاه در کنار حوزه بسیار حرکت معناداری بود که آیت الله موسوی اردبیلی آن را انجام دادند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، یدالله دادگر عضو هیات علمی هیات دانشگاه‌های شهید بهشتی و مفید در مراسم اولین سالگرد آیت‌الله موسوی اردبیلی عنوان کرد:  آشنایی من با آیت‌الله موسوی اردبیلی به ۲۸ سال پیش بازمی‌گردد. آن روزها دانشگاه مفید بسیار ساده بود و به یاد دارم یک کارمند دفتری بیشتر نداشت.

وی افزود: مرحوم اردبیلی به گروه اقتصاد بسیار علاقمند بودند و امروز قصد دارم از منظر اقتصادی نظرات ایشان را ارزیابی کنم.

عضو هیات علمی دانشگاه مفید با بیان اینکه کارآفرینی بسیار خوب است و وقتی یک روحانی کارآفرینی می‌کند کم نظیر است، گفت: مرحوم موسوی اردبیلی طلاب را به علوم جدید توصیه  مجهز کردند. ایشان فقط بر امور دانشگاه نظارت می‌‌کردند البته این نظارت دورادور بود و دخالتی در امور دانشگاه نداشتند.

وی با بیان اینکه بیت مرحوم اردبیلی محل رفت و آمد و حضور علما بود، گفت: این بزرگوار به دنبال سرمایه‌گذاری بلندمدت بود و همواره قصد داشت خیر به دیگران برسد.

دادگر یادآور شد: یکبار دکتر معین وزیر علوم وقت گفت ما بودجه دانشگاه می‌دهیم شما اجازه دهید ما هم دانشجو بفرستیم، ایشان اجازه ندادند و گفتند فقط شما از لحاظ مقررات کمک کنید. تاسیس دانشگاه کنار حوزه بسیار حرکت معنادار و ارزشمندی بود که آیت الله موسوی اردبیلی آن را انجام دادند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز