خبرگزاری کار ایران

به دستور رییس‌جمهور انجام شد؛

بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی ۳۰ طرح زیربنایی و اقتصادی در سیستان و بلوچستان

asdasd
کد خبر : ۵۶۵۶۲۱

بهره‌برداری از ۲۵ طرح زیربنایی و اقتصادی و شروع عملیات اجرایی ۵ طرح دیگر در استان سیستان و بلوچستان روز شنبه در یک ارتباط مستقیم تلویزیونی، به دستور رییس جمهور آغاز شد.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام حسن روحانی روز شنبه در جریان سفر به استان سیستان و بلوچستان و در حاشیه دیدار با برگزیدگان استان به صورت ویدئو کنفرانس ۲۵ طرح و پروژه را افتتاح و دستور آغاز عملیات اجرایی ۵ پروژه دیگر را صادر کرد.

پروژه‌های زیربنایی و اقتصادی افتتاح شده در حوزه‌های نفت، بهداشت و درمان، کشاورزی، فناوری اطلاعات، نیرو و رفاه اجتماعی می‌باشند.

رییس جمهور در این ارتباط مستقیم تلویزیونی دستور افتتاح طرح‌های برق‌رسانی به ۱۵۵ روستای بدون برق استان، سازه آبگیر طرح آب‌رسانی به شهرهای سیستان، فاز دوم طرح آب‌شیرین کن چابهار و کنارک و نیز افتتاح کلینیک ویژه عدالت، بخش آی‌سی‌یو بیمارستان خاتم‌الانبیاء، افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت شهری و افتتاح ساماندهی مالکیت اراضی کشاورزی در دست سیستان، افتتاح ۱۹ واحد پرورش مرغ گوشتی و افتتاح ۱۴۲ طرح سیستم آبیاری تحت فشار، افتتاح باقیمانده قطعه یک باند دوم بزرگراه زاهدان بم، افتتاح بزرگراه ایرانشهر و افتتاح محورهای روستایی از جمله طرح‌ها و پروژه‌های زیربنایی بود که در حوزه‌های وزارت نیرو، کشاورزی، بهداشت و درمان، نیرو و راه و شهرسازی افتتاح شدند.

 با دستور رییس‌جمهور همچنین عملیات اجرایی طرح فشرده‌سازی گاز طبیعی جهت تأمین نیروگاه گازی و عملیات اجرایی بزرگترین مجتمع زنجیره‌ای پرورش شترمرغ و طرح‌های بزرگ گلخانه‌ای آغاز شد.

پیش از افتتاح پروژه های مذکور، وزرای نیرو، جهادکشاورزی، بهداشت درمان و اموزش پزشکی و مسئولینی از وزارت راه و شهرسازی،نفت و حوزه های مربوطه،گزارشی را از محل پروژه ها به رییس جمهور ارایه کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز