خبرگزاری کار ایران

هیات دولت تعداد دیگری از تبصره‌های لایحه بودجه سال ۱۳۹۷ را تصویب کرد

asdasd
کد خبر : ۵۶۶۲۱۲

هیات وزیران در هشتمین جلسه بررسی لایحه بودجه سال ۱۳۹۷ کل کشور که عصر یکشنبه به ریاست اسحاق جهانگیری معاون اول رییس‌جمهور برگزار شد، تعداد دیگری از تبصره های این لایحه را تصویب کرد.

به گزارش ایلنا، از جمله تبصره های مورد بررسی در این جلسه، می‌توان به اختصاص اعتبارات قانون استفاده متوازن از امکانات کشور با هدف ارتقای شاخص های علمی، پژوهش و فناوری به دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی و پارک‌های علم و فناوری مستقر در استان، درخواست اجازه برای سازمان های توسعه ای در طرح‌های توسعه‌ای و زیربنایی با سقف مشارکت حداقل ۵۱ درصدی بخش خصوصی و تعاونی از صندوق توسعه ملی اشاره کرد.

معاون اول رییس جمهور در این جلسه ضمن گرامیداشت روز جهانی معلولان، بر اهتمام دولت برای حل مشکلات معلولان و ایجاد فرصت های برابر برای بروز توانمندی های آنها مانند ورزشکاران افتخارآفرین، معلولان هنرمند، کارآفرین و نیز گسترش فرهنگ احترام به حقوق معلولان تأکید کرد.

جهانگیری همچنین از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواست تا نسبت به پیگیری و تسریع در روند بررسی لایحه حمایت از معلولان در مجلس شورای اسلامی اقدام نماید.

وی در ادامه، با تأکید بر ضرورت مراعات استخدام ۳ درصد معلولان کشور، کمک به تهیه مسکن و ایجاد اشتغال برای این قشر را از برنامه های دولت برشمرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز