خبرگزاری کار ایران

وزیر بهداشت در دیدار با قهرمانان المپیک و چهره‌های هنری:

کمک‌های مردمی به زلزله استان کرمانشاه در قالب یک اثر ماندگار هزینه شود

asdasd
کد خبر : ۵۶۷۰۰۲

وزیر بهداشت تاکید کرد: اگر کمک‌های مردمی به زلزله‌زدگان در قالب یک کار ماندگار هزینه شود، بهتر است زیرا کمک‌ها و هدایایی که برای نیازهای اولیه ضروری است، در جریان است و در این زمینه مشکل جدی وجود ندارد، بنابراین باید در حوزه زیرساخت‌های مناطق زلزله‌زده برنامه‌‌‌ریزی شود.

به گزارش ایلنا، سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی در دیدار با چهره‌های هنری و قهرمانان المپیک که در راستای کمک به زلزله زدگان کرمانشاه پویش مردمی راه ‌اندازی کرده‌اند، با بیان اینکه پویش مردمی کمک به زلزله‌زدگان اوج انسان دوستی ورزشکاران و هنرمندان را نشان می‌دهد، گفت: به عنوان یک ایرانی از حضور هنرمندان و ورزشکاران در عرصه حمایت از مردم آسیب دیده تشکر می‌کنم البته رقمی که اهدا شد، مهم نیست بلکه رفتار سخاوتمندانه و تلاش‌‌های آن‌ها زیبا و قابل تقدیر است.

وی افزود: این پویش مردمی، اوج انسان‌دوستی ورزشکاران و هنرمندانی را نشان می‌دهد که مدال خود که حاصل تلاش‌شان بود را اهدا کردند و در راه آسایش مردم گام برداشتند.

در این دیدار همچنین رضا رشیدپور، تهیه کننده و مجری برنامه «حالا خورشید» شبکه سه سیما- توضیحاتی از فرآیند جمع آوری کمک‌های مردمی و مشارکت قهرمانان المپیک و هنرمندان در تامین بخشی از این کمک‌‌ها ارائه داد.

در پایان این دیدار با نظر دست‌‌اندرکاران این پویش مردمی مقرر شد کمک‌های جمع آوری شده در ساخت ۱۷ مرکز جامع خدمات سلامت در مناطق زلزله‌زده هزینه شود.

مراسم آغاز احداث این مراکز در آینده‌‌ای نزدیک با حضور تعدادی از قهرمانان المپیک و چهره‌‌های هنری در مناطق زلزله‌زده برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز