خبرگزاری کار ایران

شمخانی در دانشگاه علوم پزشکی سنندج:

دانشجو و دانشگاه از منابع پایدار تولید قدرت و ثروت هستند

asdasd
کد خبر : ۵۷۱۸۱۸

دبیر شورای عالی امنیت ملی که به استان کردستان سفر کرده است در جمع دانشجویان و اساتید دانشگاه علوم پزشکی سنندج در سخنانی با گرامیداشت ۲۷ آذر روز وحدت حوزه و دانشگاه از دانشجو و دانشگاه به عنوان یکی از منابع پایدار تولید قدرت و ثروت یاد کرد و بر فعال‌سازی حداکثری این سرمایه عظیم تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، دریابان علی شمخانی دستیابی به شرایط مطلوب و پیشرفت و تعالی کشور در همه حوزه‌ها را نیازمند کار و تلاش و مجاهدت یکایک ایرانیان به ویژه جوانان تحصیل کرده عنوان کرد و افزود: دستیابی به امنیت پایدار بدون حرکت مستمر در مسیر توسعه و پیشرفت همه‌جانبه امکان‌پذیر نیست.

دبیر شورای عالی امنیت ملی با تاکید بر ضرورت بهره‌گیری از فرصتی که امنیت مثال زدنی کشور در خدمت بخش اقتصاد قرار داده است اظهار کرد:  باید از این موقعیت ارزشمند که به برکت خون هزاران شهید و ایثارگر حاصل شده برای رفع اصلی‌ترین چالش کشور که وضعیت اقتصادی و معیشت مردم است بهره ببریم.

وی با تبیین فرصت‌های بکر و منحصربه فرد استان کردستان در حوزه‌های کشاورزی، گردشگری، خدمات پزشکی وصادرات گفت: باید این سرمایه‌ها با تلاش و برنامه‌ریزی و اتخاذ رویکرد جهادی به ثروت تبدیل شود.

شمخانی با ابراز خرسندی از حضور در جمع دانشجویان در خطه کردستان افزود: بنده همواره خود را دانشجو و نیازمند اطلاع از نظرات و دیدگاه‌های شما می‌دانم چرا که رویکردها، پیشنهادات و انتقادات شما را هدیه‌ای ارزشمند برای بهره‌گیری در مسیر ساختن حال و آینده کشور قلمداد می‌کنم.

هم‌چنین دبیر شورای عالی امنیت ملی در ادامه این نشست در گفت‌وگوی صمیمی با دانشجویان به پرسش‌های گوناگون آنان در مورد مسایل مختلف داخلی و خارجی پاسخ گفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز