خبرگزاری کار ایران

وزیر دفاع:

ادعای آمریکا بیشتر به یک نمایش مضحک و بی‌ارزش شباهت دارد

asdasd
کد خبر : ۵۷۲۶۰۵

امیر سرتیپ حاتمی در همایش فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز دشمنان با بررسی‌های کار‌شناسان خود به این نتیجه رسیده‌اند که قادر به اعمال تهدید معتبری بر علیه ایران نیستند و هدف آن‌ها محدود سازی نفوذ منطقه‌ای و قدرت دفاعی جمهوری اسلامی است.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ امیرحاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در همایش فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز ارتش از یک موقعیت خوب برخوردار و مورد احترام ملت، مسئولین و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است وعباراتی که فرماندهی معظم کل قوا در مورد ارتش بیان فرموده‌اند حاکی از عزت و اقتدار ارتش است و ارتش نیز قدر‌شناس بوده و همواره در تلاش است خود را با معیار‌های ارتش حزب الله نزدیک‌تر سازد.

وزیر دفاع با تبیین جایگاه قدرت دفاعی _ امنیتی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: در برهه‌ای دشمن به کرات از گزینه‌های روی میز سخن می‌گفت، اما امروز در راهبرد جدید آن‌ها دیگر از گزینه‌های روی میز خبری نیست و این در شرایطی است که نه تنها از دشمنی آن‌ها نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کم نشده بلکه ادبیات آن‌ها خصمانه‌تر شده است.

امیر حاتمی افزود: دشمن تهدید خود را زمانی عملی می‌کند که تهدیدش قابلیت اجرا داشته باشد و امروز با بررسی‌های کار‌شناسان خود به این نتیجه رسیده‌اند که قادر به اعمال تهدید معتبری بر علیه ایران نیستند و هدف آن‌ها محدود سازی نفوذ منطقه‌ای و قدرت دفاعی جمهوری اسلامی است.

 وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: بحمدالله ایران در سایه آرمان‌های بلند انقلاب شکوه‌مند اسلامی صاحب نفوذ در اعماق قلوب ملت‌ها ی آزاده است اما نفوذ دشمنان صرفا در میان حاکمان وابسته کشور‌ها بوده و ملت‌ها به خوبی درک می‌کنند که ایران اسلامی همواره خواهان امنیت و آرامش برای مردم منطقه و جهانیان بوده است و این در حالی است که نظام سلطه همواره به دنبال ایجاد جنگ و نا‌آرام کردن منطقه بوده تا بتواند در آمد هنگفتی از فروش تسلیحات به دست آورد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به ادعای بی‌اساس و واهی نماینده آمریکا در سازمان ملل درخصوص استفاده موشک ایرانی در حمله نظامی اخیر یمن به عربستان گفت: اینگونه ادعا‌های بی‌پایه نشان از شکست سیاست‌های آمریکا در منطقه و جهان بوده و بیشتر به یک نمایش مضحک و بی‌ارزش شباهت دارد و البته جمهوری اسلامی ایران پیگیری‌های حقوقی لازم را انجام خواهد داد.

امیرحاتمی تصریح کرد: امروز به برکت رهبری‌های داهیانه فرمانده معظم کل قوا و نیروهای مسلح پرتوان نظام اسلامی مقتدرانه امنیت کشور و مردم را فراهم کرده و در این بین ارتش جمهوری اسلامی ایران نقش بسیار موثر و حائز اهمیتی را در حفظ و ارتقای این قدرت دارا است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز