خبرگزاری کار ایران

یوسف‌نژاد به ایلنا خبر داد؛

تصویب آیین‌نامه داخلی کمیسیون تلفیق بودجه در دستور کار نخستین جلسه/ کار کمیسیون از ابتدای هفته آینده آغاز می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۷۴۳۶۸

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۷ کل کشور ضمن اشاره به اسامی اعضای هیات رییسه، از زمان و دستورکار نخستین جلسه این کمیسیون خبر داد.

علی‌اصغر یوسف‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، با اشاره به برگزاری جلسه کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۷ کل کشور اعلام کرد: این جلسه به‌منظور انتخاب رییس و اعضای هیات رییسه کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۷ کل‌کشور برگزار شد.

وی افزود: بر این اساس غلامرضا تاجگردون نماینده اصلاح‌طلب مردم گچساران و باشت با ۳۶ رای به‌عنوان رییس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۹۷ کل کشور انتخاب شد.

نماینده اصلاح‌طلب مردم ساری و میاندورود در مجلس همچنین خاطرنشان کرد: رحیم زارع نماینده آباده و بوانات با ۱۸ رای و محمد فیضی نماینده اصلاح‌طلب اردبیل نیز با ۱۴ رای به‌ترتیب به‌عنوان نایب‌رییس اول و دوم این کمیسیون برگزیده شدند.

یوسف‌نژاد با اشاره به انتخاب خود به‌عنوان سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۷ کل‌کشور اضافه کرد: به‌جز بنده که با ۱۸ رای به‌عنوان سخنگوی کمیسیون انتخاب شدم، سیدمهدی فرشادان نماینده سنندج با ۱۹ رای و شهروز برزگر نماینده اصلاح‌طلب سلماس نیز ۱۷ رای به‌‎عنوان دبیر اول و دوم این کمیسیون انتخاب شدند.

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۷ کل‌کشور یادآور شد: اولین جلسه کمیسیون تلفیق، بعد از اتمام جلسات کمیسیون‌های تخصصی و بررسی پیشنهادات نمایندگان و ارائه گزارش همه کمیسیون‌ها به کمیسیون تلفیق، از ابتدای هفته آینده آغاز خواهد شد.

عضو شورای مرکزی فراکسیون امید مجلس همچنین گفت: در جلسه هفته بعد کمیسیون تلفیق، پیش از ورود به کلیات بودجه و مسائل مربوط به بررسی این لایحه، راجع به آیین‌نامه داخلی کمیسیون تلفیق و نحوه اداره جلسات و همچنین نحوه ورود به مباحث، پیشنهادات و نقطه‌نظرات اعضای کمیسیون بحث و بررسی خواهیم کرد.

یوسف‌نژاد در پایان گفت: بر این اساس، بررسی و تصویب آیین‌نامه داخلی کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۷ کل کشور، نخستین دستور کار این کمیسیون خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز