خبرگزاری کار ایران

در پاسخ به ایلنا مطرح شد؛

واکنش دولت به حواشی میزبانی‌ بازی‌های میان ایران و عربستان در جام باشگاه‌های آسیا

asdasd
کد خبر : ۵۷۵۰۳۶

سخنگوی دولت درباره حواشی مربوط به میزبانی بازی‌های میان ایران و عربستان در جام باشگاه‌های آسیا واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، محمدباقر نوبخت در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا مبنی بر این که به دلیل اختلاف‌های موجود بین ایران با عربستان و امارات در موضوع میزبانی بازی‌های جام باشگاه‌های آسیا مشکلاتی ایجاد شده است آیا رایزنی برای حل این مشکل شده است، گفت: موضوع فراتر از یک بازی فوتبال است. مواضع دولت نسبت عربستان در آخرین سخنرانی بیان شد، مشکل ما با مردم عربستان نیست با سیاست غیرانسانی این کشور است.

وی ادامه داد: هیچ انسانی نمی‌تواند به وضعیت کودکان یمن بی‌تفاوت باشد، مشاهده کنید به جای دارو بمب بر سر آنان می‌ریزند. آنان درصدد کشورگشایی هستند و جز تخریب زیر بناهای این کشور چه کار کرده‌اند.

نوبخت یادآور شد: این‌ها فکر می‌کردند که ظرف ۲ هفته فرد مورد نظر خود را در صنعا روی کار می‌آورند ، اما آیا این کار شد؟ چه کسی جرأت کرد بیاید؟

وی خاطرنشان کرد: تنها یمن نیست، به سوریه نگاه کنید، وضعیت عراق را مشاهده کنید این‌ها از حامیان داعش هستند.

سخنگوی دولت تاکید کرد: همان‌گونه که وزیر خارجه فعلی آمریکا گفت، توان دیپلماسی ایران بالا است، به توان نظامی ما هم ایمان آورده‌اند.

نوبخت تاکید کرد: مردان دیپلمات ما کهنه‌کار هستند و برای آرامش منطقه هر کاری انجام می‌دهند و حتی حاضر هستند که در مسئله یمن به عربستان کمک کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز