خبرگزاری کار ایران

آیت‌الله آملی لاریجانی وارد فرودگاه شهدای ایلام شد

asdasd
کد خبر : ۵۷۵۳۱۳

رییس قوه‌قضاییه در بدو ورود به فرودگاه شهدای ایلام، مورد استقبال استاندار، نماینده ولی فقیه در استان و رییس دادگستری کل استان قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، آیت‌الله صادق آملی لاریجانی در ادامه سفرهای استانی خود، صبح امروز به منظور بررسی وضعیت قضایی استان و دیدار با قضات و کارکنان،‌ خانواده شهدا و ایثارگران و علما و روحانیون در راس هیات عالی قضایی وارد فرودگاه شهدای ایلام شد.

حجج‌اسلام محسنی‌اژه‌ای معاون اول قوه‌قضاییه، منتظری دادستان کل کشور، کریمی رییس دیوان عالی کشور، بهرامی رییس دیوان عدالت اداری، نیری رییس دادگاه عالی انتظامی قضات، احمدی میانجی رییس شورای حل اختلاف، ناصر سراج رییس سازمان بازرسی کل کشور، محمدباقر الفت معاون پیشگیری از وقوع جرم، اصغر جهانگیر رییس سازمان زندان‌ها،‌ احمد تویسرکانی رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و محمدجواد لاریجانی دبیرستاد حقوق بشر قوه‌قضاییه، آیت‌الله لاریجانی را در این سفر همراهی می‌کنند.

قرار است رییس قوه‌قضاییه پس از ترک فرودگاه در گلزاری شهدای ایلام حاضر شده تا با قرائت فاتحه و اهدای شاخه گلی به مقام شامخ شهدا ادای احترام کند.

روز گذشته نیز رییس قوه قضاییه به منظور بازدید از مناطق زلزله زده کرمانشاه در این استان به سر می بزد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز