خبرگزاری کار ایران

وزیر آموزش و پرورش در جمع خبرنگاران:

طرح آغاز به کار مدارس در نیمه شهریور ماه هنوز قطعی نشده است

asdasd
کد خبر : ۵۷۵۴۸۰

وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: اگر بخواهیم طرح آغاز به کار مدارس در نیمه شهریورماه اجرا شود، این طرح باید به صورت لایحه به تصویب مجلس برسد که حتما تغییرات و ملاحظات نمایندگان در آن خواهد آمد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، سید محمد بطحایی پیش از ظهر امروز در پس از اتمام جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران درخصوص طرح شروع به کار مدارس در نیمه شهریور ماه و تعطیلی دو هفته مدرسه‌ها در زمستان گفت: این طرح در گذشته هم پیشینه داشته که موفق هم بوده است. پیشنهادات جدید طی یکی دو سال اخیر با توجه به آلودگی هوا، مورد بررسی قرار گرفته و در حال طی کردن بررسی‌های خود است.

وی با بیان اینکه من نمی‌توانم پاسخ قطعی برای اجرا یا عدم اجرای این طرح بدهم چون این موضوع قطعی نشده ولی این موضوع در دستورکار است، اظهار داشت: برای اینکه این طرح اجرا شود باید به صورت لایحه به تصویب مجلس برسد که حتما تغییرات و ملاحظات نمایندگان در آن خواهد آمد.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه هدف اصلی این طرح فقط کاهش آلودگی هوا نیست بلکه موارد دیگر از جمله مسائل آموزشی و تربیتی نیز مدنظر است، تصریح کرد: خانواده‌ها فرصت می‌کنند همراه با فرزندان به مسافرت بروند که این خود یک مسئله تربیتی است. یکی از آثار جانبی هم تاثیر در کاهش آلودگی است.

بطحایی ادامه داد: این طرح در دست بررسی است و در صورت نهایی شدن به صورت یک لایحه به مجلس ارائه می‌شود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز