خبرگزاری کار ایران

همایش بررسی شخصیت و اندیشه اخلاقی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در قم برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۵۷۵۸۳۷

با پیام آیت‌الله العظمی جوادی آملی، و با حضور شخصیت‌های برجسته حوزوی و سیاسی، اولین همایش بررسی شخصیت و اندیشه اخلاقی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در شهر قم برگزار شد.

به گزارش ایلنا، در آستانه فرارسیدن اولین سالگرد ارتحال آیت‌الله هاشمی رفسنجانی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام، با حضور جمع کثیری از طلاب، علما، دوستداران و خانواده آن عالم ربانی، همایشی با عنوان بررسی شخصیت و اندیشه اخلاقی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، در تالار همایش‌های دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد.

در بدو این مراسم، علمای سر‌شناسی مانند حجت‌الاسلام سروش محلاتی، آیت‌الله غرویان، آیت‌الله غروی، حجت‌الاسلام قدرت الله علیخانی، حجت الاسلام سعید صانعی فرزند ارشد آیت الله صانعی و...، حضور پیدا کردند.

محمد هاشمی رفسنجانی، محسن هاشمی رفسنجانی، یاسر هاشمی، فاطمه هاشمی و برخی دیگر از خانواده مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی از دیگر مهمانان این مراسم هستند.

در ابتدای این مراسم، مهدی‌پور حسین (دبیر اجرایی این همایش) به ارائه گزارشی از اقدامات دبیرخانه این همایش پرداخت و در ادامه این مراسم پیام آیت‌الله جوادی آملی قرائت شد. در ادامه نیز حجت‌الاسلام احمد احمدی (عضو شورای انقلاب فرهنگی) به سخنرانی می‌پردازد.

ارایه مقاله دکتر دیبا با موضوع رشد و توانمندسازی اخلاق اسلامی در تعامل با علوم انسانی، میزگردی با موضوع سعه صدر و در نهایت سخنرانی محسن هاشمی رفسنجانی با موضوع اخلاق خانوادگی از دیگر برنامه‌های این همایش است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز