خبرگزاری کار ایران

بیرانوندی به ایلنا خبر داد؛

۲ کشته و ۶ زخمی در تجمع‌های روزهای گذشته لرستان / حکومت و دولت به مطالبات منطقی مردم توجه کند

asdasd
کد خبر : ۵۷۶۹۰۴

نماینده اصلاح‌طلب مردم خرم‌آباد در مجلس با تاکید بر لزوم توجه به مطالبات تجمع‌کنندگان، از ۲ نفر کشته و ۶ نفر زخمی در تجمعات روزهای گذشته در استان لرستان خبر داد.

محمد بیرانوندی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، با اشاره به برگزاری تجمعات اعتراضی مردم در برخی نقاط کشور از جمله چند شهر استان لرستان اعلام کرد: بنابر اطلاعاتی که از معاونت سیاسی استانداری لرستان دریافت کردم، در تظاهراتی که تا شب گذشته انجام شده بود، متاسفانه ۲ نفر کشته و ۶ نفر زخمی شده‌اند.

نشانه‌ای دال بر ادامه‌دار بودن تظاهرات دیده نمی‌شود

نماینده اصلاح‌طلب مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی ضمن ابراز امیدواری نسبت به اتمام این تجمعات خاطرنشان کرد: فعلاً نشانه‌ای دال بر ادامه‌دار بودن تظاهرات دیده نمی‌شود.

وی افزود: به هر حال بخشی از افراد حاضر در این تجمعات اعتراضی مطالبه دارند و کسانی هستند که از سَرِ درد به خیابان آمده‌اند.

عضو شورای مرکزی فراکسیون امید مجلس یادآور شد: فارغ از این‌که راه درست بیان مطالبات برپایی چنین تجمعاتی هست یا خیر، واقعیت این است که تجمع‌کنندگان از سر درد و ناچاری دست به این تجمعات می‌زنند.

حکومت و دولت به مطالبات منطقی مردم توجه کند

نماینده اصلاح‌طلب مردم خرم‌آباد در مجلس همچنین تاکید کرد: لازم است حکومت و دولت به حرف این تجمع‌کنندگان توجه کرده و حرفشان را بشنود به آن دسته از مطالباتی که به‌طور منطقی و معقول طرح شده، پاسخ دهد.

او تصریح کرد: آن‌چه مسلم است نباید با بی‌اعتنایی از کنار این تجمعات عبور کنیم و حتماً لازم است به این دردها و فریادهای تجمع‌کنندگان پاسخی درخور بدهیم.

مجلس مطالبات تجمع‌کنندگان را پیگیری کند

عضو شورای مرکزی فراکسیون امید مجلس در پاسخ به این سوال که آیا مجلس برنامه‌ای برای رسیدگی به این مسئله ندارد، گفت: متاسفانه همزمان با آغاز این اتفاقات، تعطیلات مجلس آغاز شد و این درحالی است که حتماً مجلس نیز باید به‌عنوان رکن رکین این نظام موضوع را پیگیری کند.

بیراوندی در پایان تصریح کرد: پیگیری مطالبات مردم در این تجمعات وظیفه مجلس است اما درباره جزئیات این پیگیری‌ها باید بیشتر بررسی کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز