خبرگزاری کار ایران

صبح امروز؛

سرلشکر صفوی از ناوشکن دماوند بازدید کرد

asdasd
کد خبر : ۵۷۶۹۷۷

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با حضور در ناوگان شمال و منطقه چهارم دریایی امام رضا(ع) نداجا (انزلی) از ناوشکن تمام ایرانی دماوند بازدید کرد.

به گزارش ایلنا، سرلشکر رحیم صفوی به همراه جمعی از دانشجویان دانشگاه دفاع ملی و دانشگاه تربیت پاسدار امام حسین(ع) با حضور در ناوگان شمال و منطقه چهارم دریایی امام رضا(ع) نداجا(انزلی) از ناوشکن تمام ایرانی دماوند بازدید کردند.

دریادار باقری فرمانده ناوگان شمال و منطقه چهارم دریایی امام رضا(ع) نداجا(انزلی) در ابتدای نشست با سرلشکر رحیم صفوی مشاور عالی و دستیار فرماندهی معظم کل قوا و جمعی از دانشجویان دانشگاه دفاع ملی و دانشگاه تربیت پاسدار امام حسین(ع) گفت: اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با حضور کارکنان ولایت مدار ناوگان شمال در دریای خزر الحمدالله برقرار شده است واین موضوع جز با اتکا به ایزد منان واطاعت امر از ولایت فقیه میسر نمی شد.

وی افزود: ظرفیت ها وتوانمندی های نیروی دریایی راهبردی در سال های اخیرطبق منویات مقام معظم رهبری روبه جلو بوده و به پیشرفت های آن روز به روز افزوده می شود.

گفتنی است دانشجویان دانشگاه دفاع ملی و دانشگاه تربیت پاسدار امام حسین(ع) در ادامه حضور خود در ناوگان شمال و منطقه چهارم دریایی امام رضا(ع) نداجا(انزلی) در ناوشکن تمام ایرانی دماوند حاضر و از قسمت های مختلف این ناوشکن بازدید کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز