خبرگزاری کار ایران

یوسف‌نژاد در جمع خبرنگاران:

اعضای کمیسیون تلفیق و نماینده دولت به تفاهم مشترکی برای کاهش فشار اقتصادی به مردم در بودجه ۹۷ رسیدند

asdasd
کد خبر : ۵۷۶۹۹۱

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۷ گفت: در بررسی لایحه بودجه سال آینده تصمیم گیری‌های نمایندگان مردم در راستای مصلحت عمومی و منافع مردم و کاهش آثار سواقتصادی خواهد بود.

 به گزارش خبرنگار ایلنا، علی‌اصغر یوسف‌نژاد در جمع خبرنگاران درباره مصوبات جلسه امروز کمیسیون در جمع خبرنگاران گفت: در جلسه امروز که با حضور آقای نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه برگزار شد، موافقان و مخالفان لایحه پیشنهادی دولت به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

سخنگوی کمیسیون تلفیق ادامه داد:‌ مسائلی مانند هدفمند کردن یارانه‌ها، مالیات و حامل‌های انرژی در کمیسیون مورد بحث قرار گرفت و موافقان و مخالفان درباره انضباط مالی سال گذشته اظهار نظر کردند .

یوسف نژاد گفت: مباحث کاهش ردیف‌ها و واقعی شدن درآمدها و هزینه‌ها که با سوال مطرح شد توسط اقای نوبخت و موافقان پاسخ داده شد و در نهایت کلیات بودجه با درصد چشم گیری از موافقان به تصویب رسید.

وی در پاسخ به این سوال که اولین بخش از لایحه که مورد بررسی قرار خواهد گرفت، کدام بخش است گفت: ابتدا مسائل درآمدی و کلیه ردیف‌ها و تبصره‌ها مورد بحث قرار خواهد گرفت و بعد مسایل هزینه‌ای  بودجه بررسی خواهد شد. سپس در هر قسمتی پیشنهادات اعضای کمیسیون تخصصی در آن مبحث و پیشنهادات اعضای کمیسیون به بحث گذاشته می‌شود و در پایان قبل از شروع به رای گیری موافقان و مخالفان در ۳ دقیقه به ارائه تحلیل های خود پرداخته و در نهایت رای گیری می‌کنند.

یوسف‌نژاد به رویکرد کمیسیون تلفیق درباره لایحه بودجه سال ۹۷ اشاره کرد و افزود: اعضای کمیسیون چه موافق چه مخالف و نماینده دولت به برداشتی یکسان و تفاهمی مشترک از موضوعات جامعه و تخصیص منابع درآمدی رسیده‌اند تا فشار کمتری از نظر اقتصادی به اقشار جامعه وارد شود .

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۷ با بیان اینکه بررسی جزئیات بودجه در این کمیسیون دو تا سه هفته به طول می‌انجامد، ادامه داد:  کمیسیون از بعدازظهر وارد بررسی جزئیات در بخش درآمدی خواهد شد و طبق روال پیشنهادات کمیسیون‌های تخصصی و اعضا مورد بررسی قرار می‌گیرد و برای هر تبصره و ردیف رای‌گیری خواهد شد.

وی در پایان گفت: تصمیم گیری های نمایندگان مردم در راستای مصلحت عمومی و منافع مردم و کاهش آثار سواقتصادی خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز