خبرگزاری کار ایران

ابوترابی در گفت‌وگو با ایلنا:

تخریب برخی موسسات و شهرداری در تجمع شب گذشته نجف‌آباد/ مراقب باشیم دشمن نتواند همانند سوریه جنگ داخلی راه بیاندازد

asdasd
کد خبر : ۵۷۷۴۲۳

نماینده مردم نجف‌آباد اصفهان از تخریب برخی اماکن در تجمع روز گذشته برخی معترضان در این شهر خبرداد و گفت: باید مراقب باشیم دشمن خود را در خواسته‌های به حق مردم در اعتراض‌های قانونی شریک نکند.

ابوالفضل ابوترابی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره اعتراضات روز گذشته در شهرستان نجف‌آباد گفت: مردم نجف آباد به دلیل مشکلات اقتصادی و معیشتی مانند سایر شهرها برای بیان اعتراض خود به خیابانها آمدند اما در میان تجمع کنندگان برخی افراد آشوبگر به شکستن شیشه‌های موسسات و شهرداری پرداختند که خوشبختانه جراحت و آسیب جدی به مردم وارد نشده است .

نماینده مردم نجف آباد در مجلس ادامه داد: باید مراقب باشیم دشمن خود را در خواسته‌های به حق مردم در اعتراض‌های قانونی شریک نکند و نتواند مانند جنگ داخلی که در سوریه به راه انداخت هزینه هنگفتی به مردم  وارد کند.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی با تاکید بر اینکه مردم باید هوشیار باشند و راه خود را از آشوبگران جدا کنند، اظهار کرد: معترضان نباید با افرادی که به تخریب اموال عمومی و دولتی دست زده‌اند، همراهی کنند و از طرف دیگر مسئولان هم درها را به روی مردم و معترضان باز کنند و سعی کنند به طور مستقیم با مردم و معترضان سخن بگویند تا ناآرامی ها پایان یابد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز