خبرگزاری کار ایران

آیت‌الله سبحانی:

با کارهای غیرعقلایی نمی‌توانیم از مشکلات موجود کشور بکاهیم/زنان با فعالیت در منزل و تربیت فرزندان در آینده کشور مثمرثمر باشند

asdasd
کد خبر : ۵۷۸۱۷۹

یکی از مراجع تقلید با بیان اینکه سه راه برای رفع حل مشکلات موجود وجود دارد، اظهار کرد: جلوگیری از رباخواری بانک ها، جلوگیری از واردات بی حد و حصر و اشتغال بخشی از بانوان در منازل، سه راه برای رفع مشکلات موجود کشور است.

به گزارش ایلنا، آیت‌الله سبحانی صبح امروز در درس خارج اصول در مسجد اعظم قم در واکنش به اتفاقات اخیر در کشور، اظهارکرد: جمهوری اسلامی نعمتی برای ماست که خداوند متعال به ما داده و باید قدر آن را بدانیم.

وی ابراز کرد: شما دوره قبل از انقلاب را ندیده‌اید؛ این همه آبادانی و فعالیت های علمی در کشور وجود نداشت؛ پس از انقلاب بود که شاهد امکانات و آبادانی های زیاد بوده ایم.

این مرجع تقلید خاطرنشان ساخت: بنده پس از سال‌های زیاد به دلیل فوت همشیره به تبریز سفر کردم و اصلا این شهر را نشناختم؛ آنچه  بنده از تبریز به یاد داشتم، با آنچه که جدیدا مشاهده کردم، تفاوت بسیاری داشته است که به برکت انقلاب اسلامی ایران انجام شده است.

این استاد برجسته حوزه تصریح کرد: البته کسی منکر مشکلات موجود نیست؛ اما باید مشکلات را با روش دیگری حل کرد؛ با کارهای غیرعقلایی نمی‌توانیم از مشکلات موجود کشور بکاهیم.

آیت‌الله سبحانی بیان کرد: مسئولان کشور باید به فکر مردم باشند و مشکل معیشت، درآمد و اشتغال آنان را حل کنند؛ ما دولت بی مشکل در دنیا نداریم و برای همه دولت ها پیش آمدهایی به وجود می آید؛ اما باید با برنامه ریزی این مشکلات را حل کرد.

وی با بیان اینکه سه راه برای رفع حل مشکلات موجود وجود دارد، اظهار کرد: جلوگیری از رباخواری بانک ها، جلوگیری از واردات بی حد و حصر و اشتغال بخشی از بانوان در منازل، سه راه برای رفع مشکلات موجود کشور است.

این مرجع تقلید ابراز کرد: امروز رباخواری بانک ها، مردم را بیچاره کرده است؛ چراکه شخص پس از گرفتن وام، قادر به پرداخت اصل پول و سود ۳۰ درصدی آن نیست و سر از زندان در می آورد.

این استاد برجسته حوزه خاطرنشان کرد: کفش تبریز در دنیا بی نظیر است؛ اما امروز بر اثر واردات بی حد و حصر، بسیاری از کارخانه های تولیدات کفش بسته شده و مردم بیکار شده اند؛ با جلوگیری از این واردات، بسیاری از مردم و جوانان سرکار رفته و کم کم مشکلات موجود مرتفع خواهد شد.

وی تصریح کرد: لازم نیست که همه زنان پشت میز، کار کنند؛ چراکه امکان ندارد برای تمام مردان و زنان اشتغال ایجاد کرد؛ زنان می‌توانند با فعالیت در منزل و تربیت فرزندان در آینده کشور مثمرثمر باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز