خبرگزاری کار ایران

رییس کل دادگستری استان تهران:

پرونده بازداشت‌شدگان اتفاقات اخیر مراحل تحقیقات اولیه را می‌گذراند/ به جرائم علیه امنیت ملی با قاطعیت رسیدگی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۷۸۲۳۳

رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: بازداشت اغتشاش گران و آشوب طلبان در جریان اتفاقات اخیر، مراحل اولیه تحقیقات را می‌گذراند و با تکمیل تحقیقات اطلاع رسانی مناسبی صورت می‌گیرد.

به گزارش ایلنا، اسماعیلی رئیس کل دادگستری استان تهران اظهار کرد: بازداشت اغتشاش گران و آشوب طلبان در جریان اتفاقات اخیر، هنوز مراحل اولیه تحقیقات را می‌گذراند و با تکمیل تحقیقات اطلاع‌رسانی مناسبی صورت می‌گیرد.

وی افزود: پرونده‌های افرادی که جرم آن‌ها علیه امنیت عمومی به اثبات برسد، توسط همکاران قضایی در اسرع وقت و در چارچوب ضوابط و مقررات قانونی و البته با قاطعیت مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

رئیس کل دادگستری استان تهران خاطرنشان کرد: به موجب قانون می‌توان افراد بازداشتی را طی ۲۴ ساعت اول بازداشت در مراجع انتظامی نگهداری کرد و آنان را به زندان معرفی نکرد، به همین دلیل ممکن است بین آمارهای اعلامی از طرف مسئولان در مورد تعداد افراد بازداشتی اختلاف‌هایی وجود داشته باشد؛ چرا که ممکن است جرم برخی افراد در زمان بازداشت به اثبات برسد و برخی افراد هم جرمشان به اثبات نرسد و آزاد شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز