خبرگزاری کار ایران

دهقانی فیروزآبادی به ایلنا خبرداد:

بررسی ناآرامی‌های اخیر با حضور مسئولان اطلاعاتی و امنیتی در جلسه عصر امروز کمیسیون امنیت ملی

asdasd
کد خبر : ۵۸۰۱۷۰

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از برگزاری نشست نوبت بعدازظهر این کمیسیون به منظور بررسی اعتراض‌های اخیر با حضور مسوولان وزارت اطلاعات کشور و سپاه پاسداران خبر داد.

کمال دهقانی فیروزآبادی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا با اشاره به لزوم بررسی اعتراض‌های مردمی و ناآرامی‌های اخیر در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از تشکیل جلسه این کمیسیون خبر داد و گفت: با توجه به آنکه در جریان نشست غیرعلنی ابتدای هفته جاری با حضور مسوولان امنیتی و انتظامی کشور قرار شد کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس موضوع اعتراض‌های مردمی و ناآرامی‌های اخیر را مورد بررسی قرار داده و به مجلس گزارش دهد، بعدازظهر امروز در این رابطه تشکیل جلسه خواهیم داد.

وی افزود: در این جلسه مسوولان وزارت کشور، اطلاعات و سپاه پاسداران حضور خواهند یافت.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس یادآور شد: بر این اساس قرار است درباره جزئیات این اعتراض‌های مردمی و ناآرامی‌های اخیر به کمیسیون امنیت ملی گزارش دهند.

سید محسن علوی دیگر عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نیز در این رابطه به ایلنا گفت: قرار بود صبح امروز در جلسه کمیسیون به مسائل مروبط به اعتراضات اخیر بپردازیم که در نهایت محقق نشد و این مهم به جلسه نوبت بعدازظهر موکول شد.

علیرضا رحیمی عضو اصلاح طلب کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نیز ضمن تایید این خبر به ایلنا گفت: جلسه نوبت صبح به مسائل مربوط به دریای خزر اختصاص یافت و قرار بود در ادامه جلسه وارد بحث اعتراض‌های اخیر شویم که به دلیل کمبود وقت این بررسی‌ها در جلسه بعد از ظهر انجام می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز