خبرگزاری کار ایران

یادداشت آخوندی برای دریانوردان نفتکش سانچی

asdasd
کد خبر : ۵۸۱۷۵۳

وزیر راه و شهرسازی در یادداشتی برای دریانوردان نفتکش سانچی نوشت: تا آخرین لحظه‌ای که کورسویی از امید داریم از پا نخواهیم نشست و برای همیشه در کنار خانواده‌های عزیزان هستیم و غم و اندوه آنان را غم و اندوه خود می‌دانیم.

به گزارش ایلنا، عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در یادداشتی برای دریانوردان نفتکش سانچی نوشت:

در غم جانکاه دریانوردان دریادل

امروز همه‌ی مردم ایران و تمامی دست‌اندرکاران حمل‌ونقل دریایی و فعالان صنعت حمل‌ونقل ، دل‌نگران دریانوردان عزیز هستند. صحنه‌های آتش کشتی که بر صفحه تلویزیون نمایش داده‌ می‌شود، هم‌چون آتشی بر جان ما ایرانیان است و یک لحظه آنان را فراموش نمی‌کنیم.

از لحظه وقوع سانحه همکاران من در سازمان بنادر و دریانوردی تمام تلاش خود را جهت ارتباط با گروه‌های امداد و نجات دولت چین، کشورهای همجوار با موقعیت سانحه، سازمان بین‌المللی دریانوردی  بکار گرفتند و از هیچ کوششی در جهت بسیج تمام امکان‌های قانونی و امدادی ملی و بین‌المللی دریغ نکردند. من هم به‌طور پیاپی پی‌جوی سرنوشت عزیران بوده و هستم.

بی‌گمان تا آخرین لحظه‌ای که کورسویی از امید داریم از پا نخواهیم نشست و برای همیشه در کنار خانواده‌های عزیزان هستیم و غم و اندوه آنان را غم و اندوه خود می‌دانیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز