خبرگزاری کار ایران

حدادعادل:

صندوق‌های قرض‌الحسنه یکی از عوامل شکست غرب در ایجاد شورش گسترده در ایران است

asdasd
کد خبر : ۵۸۶۳۰۸

رییس فرهنگستان هنر گفت: غرب به شدت دنبال کار کردن روی این مساله است که نسلی شبیه دهه ۶۰ دیگر تربیت نشود.

به گزارش ایلنا،‌ حدادعادل در هفتمین کنگره جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی، با بیان اینکه وظیفه نیروهای صاحب انقلاب تلاش برای تحقق آرمان‌ها و گفته‌های رهبری است. گفت: رهبری تجسم همه ارزش‌های انقلاب اسلامی است. به عنوان تشکیلات سیاسی برای بسط اندیشه‌های رهبری بین جامعه و رهبری واسط شوید و اجازه بوجود آمئن خلا بین ایشان و مردم را ندهید.

حدادعادل گفت: با کار تشکیلاتی در اقدامی جهادی مانع موفقیت غرب برای ایجاد شکاف بین رهبری و جامعه شوند.آمریکایی‌ها، صهیونیست‌ها و سعودی‌ها را مامور پیاده کردن این ایده کرده‌اند.

وی افزود: در چهل سالگی انقلاب باید متوجه شویم که رفتار ضد انقلاب نسبت به سال‌های ۵۸ و ۵۹ تغییر کرده است. دشمنان دو برنامه اصلی و صدها برنامه فرعی طراحی کرده‌اند.

حداد عادل با بیان اینکه غرب به شدت دنبال کار کردن روی این مساله است که نسلی شبیه دهه ۶۰ دیگر تربیت نشود، تشریح کرد: برای این کار برنامه‌های زیادی دارد که شامل شبهه‌پراکنی، آلودگی به انواع مفاسد اخلاقی از طرق مختلف به ویژه فضای مجازی است.

وی با اشاره به برنامه‌های غرب در بعد اقتصادی بیان کرد: افزایش تحریم‌ها و فشارهای متعدد اقتصادی  تمام هدف غرب است که به نظر می‌رسد تا زمانی که انقلاب اسلامی پابرجاست، ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: در جایی که اقدامات آنها به تقویت بنیه اقتصادی ایران منجر می‌شود راه‌ها را می‌بندند و آنجایی که فساد اخلاقی ترویج می‌یابد و آنها را در رسیدن به اهداف‌شان کمک می‌کند، اصرار بر باز کردن راه‌ها دارند. حتی در کنگره آمریکا نسبت به فیلتر شدن ۱۰ روزه تلگرام دلسوزی می‌کنند اما به بیکاری و مشکلات اقتصادی و گرفتاری‌های مردم هیچ دلسوزی ندارد.

وی با بیان اینکه غرب با این تئوری دو مسیر را دنبال می‌کند تصریح رکد: تغییر ذائقه فکری، اعتقادی جامعه و جلوگیری از ترویج سبک زندگی دینی و افزایش نارضایتی عمومی از جمله اهداف انهاست.

حداد عادل افزود:  بعد از ۸۸ غرب سناریوی تحریم‌های سخت را به اجرا گذاشته و حدود هشت سال است که حلقه تحریم را تنگ‌تر کرده اما باید بگویم یکی از عوامل موفق نشدن غرب در ایجاد شورش گسترده در ایران، کمک‌های مردمی به نیازمندان از طریق تشکل‌های خیریه و صندوق‌های قرض‌الحسنه است.

وی ادامه داد:  انقلاب با وجود همه فشارها، زنده است و اثراتش را در منطقه نشان داده است. انقلاب اسلامی در سال ۹۷، ۴۰ ساله می‌شود. چهل سالگی در عرف اجتماعی، اخلاقی و عرفانی سن بلوغ است. ابتدای انقلاب از چنین و چنان کردن انقلاب صحبت می‌کردیم و حالا باید از خودمان بپرسیم چه کردیم، در کجا هستیم و به چه سمتی باید ادامه مسیر دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز