خبرگزاری کار ایران

نعمتی در گفت‌وگو با ایلنا:

ترکیب هیات بازدید از اوین تغییر نکرده است / ملکشاهی مسئول انتخاب اعضای هیات است/ یوسفیان‌ملا از ابتدا در هیات حضور داشت

asdasd
کد خبر : ۵۸۸۲۳۳

سخنگوی هیات رییسه مجلس ضمن تاکید بر عدم تغییر هیات بازدید از زندان اوین، به نام تعدادی از نمایندگان اشاره کرد که در قیاس با فهرست اولیه، حداقل ۲ تغییر دارد.

بهروز نعمتی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، با تاکید بر این‌که ترکیب هیات بازدید از زندان اوین تغییر نکرده است، اعلام کرد: این بازدید امروز بعد از ظهر انجام خواهد شد.

وی در عین حال با اشاره به اسامی این هیات گفت: اللهیار ملکشاهی رییس کمیسیون حقوقی قضایی به‌عنوان متولی و رییس هیات که اختیار تام در انتخاب اعضای هیات داشته و بر این اساس آقایان علیرضا رحیمی، ولی‌الله نانواکناری و محمدمهدی برومندی را از کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس انتخاب کرده و محمد دهقان، عزت‌الله یوسفیان‌ملا، محمد کاظمی، عبدالکریم حسین‌زاده و فاطمه سعیدی را نیز به‌عنوان دیگر اعضای این هیات برگزیده است.

نماینده اصولگرای تهران در مجلس همچنین با تاکید بر رعایت سهمیه فراکسیون‌های مجلس، یادآور شد: بر این اساس محمد دهقانی و ولی‌الله نانواکناری  از اعضای فراکسیون نمایندگان ولایی؛ محمد کاظمی، عبدالکریم حسین‌زاده، علیرضا رحیمی به‌عنوان اعضای فراکسیون امید، عزت الله یوسفیان‌ملا و محمدمهدی برومندی فراکسیون مستقلین ولایی و فاطمه سعیدی نیز از فراکسیون زنان در این هیات حضور خواهند داشت.

سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی در واکنش به این‌که نام یوسفیان‌ملا در ترکیب اولیه وجود نداشت، تاکید کرد: آقای یوسفیان‌ملا از ابتدا در این هیات حضور داشت و هیچ تغییری در ترکیب صورت نگرفته است.

نعمتی همچنین در پاسخ به علت عدم حضور محمدعلی وکیلی در فهرست جدید، در حالی که در فهرست اولیه به‌عنوان نماینده هیات رییسه مجلس حضور داشت، گفت: متولی و مسئولیت هیات با آقای ملکشاهی، رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس است.

به گزارش ایلنا، در فهرست اسامی هیات بازدیدکنندگان از اوین که پیش از این در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته بود، عزت‌الله یوسفیان‌ملا و علیرضا رحیمی حضور نداشتند و این درحالی است که جای نام محمدجواد فتحی و محمدعلی وکیلی که در فهرست اولیه وجود داشت، اکنون در فهرستی که ازسوی سخنگوی هیات رییسه مجلس اعلام شده، خالی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز