خبرگزاری کار ایران

سفیر ایران در سارایوو:

از ظرفیت ایرانیان مقیم بوسنی در پیشبرد روابط دوجانبه باید استفاده حداکثری کرد

asdasd
کد خبر : ۵۹۳۰۴۴

جشن سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در بوسنی و هرزگوین با حضور ایرانیان مقیم در سارایوو برگزار شد.

به گزارش ایلنا، در این مراسم که به همت سفارت جمهوری اسلامی ایران در هتل بریستول سارایوو برگزار شد، محمود حیدری در سخنانی ضمن تبریک فرارسیدن سی و نهمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران به ایرانیان مقیم در بوسنی و هرزگوین گفت: دستاوردهای قابل توجه کشور در حوزه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، نظامی و علمی از نتایج خودباوری ملی است که انقلاب اسلامی آن را بارور کرده است.

وی اضافه کرد: انقلاب اسلامی ایران از بدو تاسیس پیروزی‌های گوناگونی را ثبت کرده که از جمله آنها می‌توان به موفقیت در برابر تحریم‌های ظالمانه، حفظ دستاوردهای هسته‌ای کشورمان و مقاومت در برابر تروریسم و افراطی گری در منطقه خاورمیانه اشاره کرد.

سفیر کشورمان افزود: اتحاد و همبستگی، ایثار و فداکاری و عدالت خواهی از نمادها و آموزه‌های انقلاب اسلامی است که در پرتو آن استقلال، آزادی، امنیت و پیشرفت برای ایران رقم خورده است. 

حیدری به نقش و جایگاه ایرانیان مقیم در بوسنی به عنوان نمایندگان جمعیت هشتاد میلیونی ایران اشاره کرد و اظهار داشت: نقش ایرانیان مقیم در بوسنی در پیشبرد اهداف فرهنگی، اقتصادی کشورمان و توسعه روابط دو ملت بسیار حائز اهمیت است و باید از این ظرفیت حداکثر استفاده را کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز