خبرگزاری کار ایران

تجری در تذکر شفاهی:

پس از گذشت ۱۰۰ روز از زلزله مردم کرمانشاه هنوز کانکس ندارند

asdasd
کد خبر : ۵۹۵۲۱۸

نماینده مردم قصر شیرین، سرپل ذهاب، گیلان غرب در مجلس گفت: متأسفانه شب گذشته در میان رعد و برق، طوفان، آبگرفتگی شدید چادرها و غرقاب شدن مردم، فرماندار منطقه دنبال برگزاری میتینگ سیاسی بود.

به گزارش ایلنا، فرهاد تجری در نشست علنی صبح امروز (یکشنبه، ۲۹ بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی از کمک‌های مردمی به مردم زلزله زده کرمانشاه تقدیر کرد و گفت: تلاش کردیم با تفاهم و همدلی بخشی از مشکلات مردم رفع شود و دنبال این بودیم که سیاه‌نمایی نشده و همچنین خدمات دولت، مسئولان و نظام زیر سوال نرود.

نماینده مردم قصر شیرین، سرپل ذهاب، گیلان غرب در مجلس شورای اسلامی افزود: متأسفانه این روزها به علت سوء مدیریت دستگاه‌ها به ویژه بنیاد مسکن که دستگاه مجری در منطقه است و مدیریت بومی و فرمانداری که مسئول ایجاد امنیت و رفاه و مدیریت اجرایی منطقه را برعهده دارند، شاهد آب گرفتگی و سیلاب در چادرهای سیل زدگان هستیم که متأسفانه زندگی را بر مردم آسیب دیده سخت کرده است.

وی با بیان اینکه اگر وزیر کشور تدابیر لازم را اتخاذ نکند، رئیس جمهور ورود نکند، بنیاد مسکن نمی‌تواند پاسخگوی مشکلات مردم باشد، تصریح کرد: و اگر شرایط با همین منوال پیش رود با بحران جدی روبرو خواهیم شد بنابراین از رئیس جمهور تقاضا دارم به مشکلات رسیدگی کند.

این نماینده مردم در مجلس دهم یادآور شد: شب گذشته در میان رعد و برق، طوفان، آبگرفتگی شدید چادرها و غرقاب شدن مردم، فرماندار منطقه دنبال برگزاری میتینگ سیاسی و نقد و بررسی مدیریت بحران در سر پل ذهاب بود، جای بسی تأسف است، نباید در چنین شرایطی میتینگ‌های سیاسی برگزار شود.

تجری افزود: انتظار داریم استاندار که برای رفع مشکلات مردم تلاش جدی داشته با ورود جدی به این موضوع مدیران پوسیده، تکراری، مدیرانی که چرخه مدیریت استانداران قبلی را ناکارآمد کردند، بتواند مدیریت جدیدی را بر استان حاکم کنند.

وی ادامه داد: از هیات رئیسه ، رئیس مجلس و رئیس جمهور تقاضا دارم به بانک‌ها تذکر دهند در اعطای تسهیلات، در امهالی که دولت آن را مصوب کرده خساست به خرج ندهند، متأسفانه بنیاد مسکن در برآورد واحدهای تخریب شده در روز نخست اشتباه محاسباتی انجام داد و این اشتباه محاسباتی باعث مشکل در روند خدمت رسانی شد و بخشی از خدماتی که باید به مردم ارائه می شد به درستی انجام نشود.

نماینده مردم قصر شیرین، سرپل ذهاب، گیلان غرب در مجلس شورای اسلامی افزود: بخشی از مردم به دلیل اشتباه بنیاد مسکن بعد از گذشت ۱۰۰ روز از زلزله هنوز در چادر  به سر برده و با شرایط نامناسبی مواجه هستند؛ کودکان و زنان زیر طوفان و سیلاب و در شرایط نامناسب از اسکان موقت محروم هستند، مردم نمی‌توانند با این شرایط کنار بیایند و متأسفانه بنیاد مسکن در این رابطه پاسخگو نیست و شرایط برای مردم سخت شده است؛ بنابراین انتظار داریم مجلس و دولت به ویژه رئیس جمهور و وزیر کشور و استاندار کرمانشاه نسبت به رفع مشکلات زلزله زدگان در اسرع وقت اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز