خبرگزاری کار ایران

بنابر مصوبه مجلس؛

دانشگاه‌ها برای تکمیل طرح‌های عمرانی و احداث خوابگاه متاهلان تسهیلات بانکی می‌گیرند

asdasd
کد خبر : ۵۹۵۴۹۳

نمایندگان مجلس به دانشگاه‌ها اجازه دادند نسبت به اخذ تسهیلات از بانک‌ها برای تکمیل طرح‌های عمرانی و احداث خوابگاه‌های متاهلان اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، نمایندگان در جریان نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی که به ادامه بررسی بخش‌های هزینه‌ای لایحه بودجه سال ۹۷ کل کشور اختصاص داشت، بند الف تبصره ۹ این لایحه را به تصویب رساندند.

بنابر این مصوبه که با ۱۴۳ رای موافق، ۲۷ رای مخالف و ۶ رای ممتنع از مجموع ۲۲۲ نماینده حاضر به تصویب رسید، به دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی و پژوهشی و پارک‌های علم و فناوری اجازه داده می‌شود با تصویب هیتت امنا تا سقف عملکرد درآمد اختصاصی سال ۱۳۹۶ نسبت به تخذ تسهیلات از بانک‌ها اقدام کنند و در جهت تکمیل طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای خود و احداث خوابگاه‌های متاهلان موضوع بند (پ) ماده (۱۰۳) قانون برنامه ششم توسعه استفاده کنند و نسبت به بازپرداخت اقساط از محل درآمد اختصاصی خود اقدام کنند.

بر این اساس صندوق‌های رفاه دانشجویان مکلفند نسبت به پیش‌بینی اعتبار لازم در فعالیت‌های خود به‌منظور پرداخت یارانه سود و کارمزد احداث خوابگاه‌های متاهلان اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز