خبرگزاری کار ایران

بنابر مصوبه مجلس؛

آموزش و پرورش برای بهینه‌سازی کاربری املاک در اختیار مجوز گرفت

asdasd
کد خبر : ۵۹۵۵۱۴

نمایندگان مجلس به وزارت آموزش و پرورش اجازه دادند اقدامات لازم برای بهینه‌سازی کاربری ملاک و فضاهای آموزشی، ورزشی و تربیتی را با رعایت ملاحظات آموزشی و تربیتی انجام دهد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، نمایندگان در جریان نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی که به ادامه بررسی بخش‌های هزینه‌ای لایحه بودجه سال ۹۷ کل کشور اختصاص داشت، بند ه تبصره ۹ این لایحه را به تصویب رساندند.

بنابر این مصوبه که با ۱۵۲ رای موافق ۱۵ رای مخالف و ۶ رای ممتنع از مجموع ۲۰۷ نماینده حاضر در صحن به تصویب رسید، به وزارت آموزش و پرورش اجازه داده می‌شود به‌منظور ساماندهی و بهینه‌سازی کاربری بخشی از املاک و فضاهای آموزشی، ورزشی و تربیتی خود و با رعایت ملاحظات آموزشی و تربیتی، نسبت به احداث، بازسازی و بهره‌برداری از آنها اقدام کند.

همچنین تغییر کاربری موضوع این بند به پیشنهاد شورای آموزش و پرورش استان و تصویب کمیسیون ماده (۵) قانون تأسیس شورای عالی شهرسازی و معماری ایران مصوب ۲۲/ ۱۲/ ۱۳۵۱ صورت می‌گیرد و از پرداخت کلیه عوارض شامل تغییر کاربری، نقل و انتقال املاک، اخذ گواهی بهره‌برداری، احداث، تخریب و بازسازی و سایر عوارض شهرداری معاف خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز