خبرگزاری کار ایران

با رای نمایندگان صورت گرفت؛

واگذاری ۵۰ هزار واحد مسکن مهر به مستمری‌بگیران کمیته امداد و سازمان بهزیستی

asdasd
کد خبر : ۵۹۵۵۸۴

نمایندگان مجلس به وزارت راه و شهرسازی اجازه دادند که تا ۵۰ هزار باب از واحدهای مسکونی مسکن مهر را به مستمری بگیران تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی و سازمان بهزیستی واگذار کند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، نمایندگان در جریان نشست علنی نوبت صبح امروز مجلس شورای اسلامی که به ادامه بررسی جزئیات بخش هزینه‌ای لایحه بودجه ۹۷ کل کشور اختصاص داشت، بند الحاقی یک به تبصره ۱۰ لایحه را به تصویب رساندند.

بنابر این مصوبه امروز که با ۱۴۰ رای موافق، ۱۲ رای مخالف و ۱۱ رای ممتنع از مجموع ۱۹۶ نماینده حاضر در صحن به تصویب رسید، به وزارت راه و شهرسازی اجازه داده می‌شود عرصه و اعیان تعداد تا ۵۰ هزار باب از واحدهای مسکونی مسکن مهر تکمیل‌شده یا نیمه‌تمام فاقد متقاضی را با مجوزهای مربوطه و تسهیلات پرداخت‌شده برای تحویل به مستمری بگیران تحت پوشش به کمیته امداد امام خمینی و سازمان بهزیستی واگذار کند.

آیین‌نامه اجرای این بند متضمن نحوه واگذاری و نحوه انتقال تسهیلات توسط وزارتخانه‌های راه و شهرسازی و امور اقتصادی و دارایی با همکاری بانک مرکزی و کمیته امداد امام خمینی و سازمان بهزیستی کشور ظرف مدت یک‌ماه پس از تصویب این قانون تهیه می‌شود و به تصویب هیات وزیران می‌رسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز