خبرگزاری کار ایران

بنابر مصوبه مجلس؛

منابع حاصل از افزایش عوارض لوازم آرایش برای کمک به درمان بیماران شنوایی اختصاص می‌یابد

asdasd
کد خبر : ۵۹۵۵۸۷

نمایندگان مجلس مقرر کردند درآمدهای حاصل از افزایش عوارض لوازم آرایشی صرف کمک به درمان بیماران شنوایی شود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، نمایندگان در جریان نشست علنی نوبت صبح امروز مجلس شورای اسلامی که به ادامه بررسی جزئیات بخش هزینه‌ای لایحه بودجه ۹۷ کل کشور اختصاص داشت، بند الحاقی ۳ به تبصره ۱۰ را تصویب کردند.

بنابر این مصوبه منابع حاصل از افزایش ۱۰ درصدی عوارض گمرکی و سود بازرگانی واردات لوازم آرایشی به خزانه‌داری کل کشور واریز می‌شود و در جهت کاشت حلزون پروتز شنوایی اختصاص می‌یابد.

همچنین نمایندگان بند «ه» تبصره ۱۰ را با ۱۱۴ رای موافق، ۳۳ رای مخالف و ۷ رای ممتنع از مجموع ۱۹۹ نماینده حاضر در مجلس تصویب کردند.

بنابر این مصوبه در مورد آرای حل اختلاف مراجع و دستگاه‌های اجرائی که در اجرای اصول یکصد و سی و چهارم (۱۳۴) و یکصد و سی و نهم (۱۳۹) قانون اساسی و یا در اجرای قوانین و مقررات مربوط صادر شده است.

چنانچه به هر دلیل دستگاه اجرایی ذی‌ربط از اجرای تصمیم مرجع حل اختلاف خودداری نماید، با مستنکف یا مستنکفین در چارچوب قانون رسیدگی به تخلفات اداری برخورد می گردد. سازمان برنامه و بودجه کشور مطابق رأی مرجع مذکور، حداکثر ظرف مدت ۱۸ ماه از تاریخ وصول رای، از اعتبارات بودجه سنواتی دستگاه، مبلغ مربوطه را کسر و به اعتبارات دستگاه اجرابی ذی‌نفع اضافه می‌نماید. در خصوص شرکت‌های دولتی و یا مؤسسات انتفاعی وابسته به دولت، اجرای تکلیف مذکور از محل حساب شرکت‌ها و مؤسسات انتفاعی یادشده نزد خزانه برعهده وزارت امور اقتصادی و دارایی (خزانه‌داری کل کشور) هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز