خبرگزاری کار ایران

بنابر مصوبه مجلس؛

مجلس به راه‌آهن برای زیباسازی و بهسازی خطوط مجوز داد

asdasd
کد خبر : ۵۹۵۵۸۹

راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران مجاز به زیباسازی و بهسازی حریم خطوط راه‌آهن با استفاده از اموال منقول و غیرمنقول خود از جمله اراضی ملی و دولتی‌اش شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، نمایندگان در جریان نشست علنی نوبت صبح امروز مجلس شورای اسلامی، ادامه بررسی بخش هزینه‌ای جزئیات لایحه بودجه سال ۹۷ کل کشور اختصاص داشت، یک بند را به تبصره ۱۰ الحاق کردند.

بنابر این مصوبه که با ۱۱۵ رای موافق، ۳۱ رای مخالف و ۱۲ رای ممتنع از مجموع ۱۹۴ نماینده حاضر در صحن به تصویب رسید، راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران مجاز است با استفاده از کلیه اموال منقول و غیرمنقول خود از جمله مالکیت اراضی ملی و دولتی تحت اختیار خود واقع در محدوده ایستگاه‌های راه‌آهن از طریق مشارکت با بخش خصوصی نسبت به زیباسازی و بهسازی حریم خطوط واقع در محدوده شهرها و ایستگاه‌های راه‌آهن اقدام نمایند.

سازمان ثبت اسناد و املاک کشور موظف است نسبت به صدور اسناد مالکیت اراضی یاد شده به نام شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران بر اساس تصمیم کمیته‌ای مرکب از هر یک از نمایندگان سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، وزارت راه و شهرسازی، راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران و وزارت امور اقتصاد و دارایی اقدام کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز