خبرگزاری کار ایران

مطهری در جمع خبرنگاران:

اگر امضاها به حدنصاب برسد، سوال از رئیس‌جمهور سه‌شنبه آینده کلید می‌خورد

asdasd
کد خبر : ۵۹۵۷۱۲

نایب رئیس مجلس تاکید کرد: اگر امضاها در حد نصاب باشد احتمال دارد روز سه‌شنبه آینده طرح سوال از رئیس‌جمهور کلید بخورد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، علی مطهری در حاشیه مراسم ترحیم فرزند احمد توکلی با حضور در جمع خبرنگاران در رابطه با جلسه‌ای که در دفترش در رابطه با سوال از رئیس‌جمهور برگزار شد، اظهار داشت: این جلسه به نوعی برای ایجاد هماهنگی بین امضاکنندگان بود.

وی با اشاره به جلسه‌ای که در کمیسیون اقتصادی تشکیل شد و نمایندگان دولت در آن به سوالات پاسخ دادند گفت: نمایندگان حاضر در آن جلسه از اتفاقاتی که در این جلسه افتاد گزارش دادند تا در نهایت امضاکنندگان تصمیم بگیرند که به امضای خود بابت سوال از رئیس‌جمهور باقی بمانند با خیر.

مطهری افزود: اگر تا سه‌شنبه آینده امضا کنندگان اصرار به سوال از رئیس‌جمهور داشته باشند و تعدادشان بالای ۷۳ نفر باشد، رئیس‌جمهور تا یک ماه فرصت دارد به صحن علنی مجلس بیاید و پاسخگوی سوالات باشد. اگر امضاها در حد نصاب باشد احتمال دارد روز سه‌شنبه آینده طرح سوال از رئیس‌جمهور کلید بخورد.

وی با اشاره به استیضاح وزیر راه و کار گفت: این روزها مجلس مشغول رسیدگی به بودجه است و فرصت برای این استیضاح‌ها نیست، تقاضاهایی برای این موضوعات جمع شده که باید روال خود را طی کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز