خبرگزاری کار ایران

نقوی حسینی تشریح کرد؛

بررسی فیلم مرگ سیدامامی در جلسه فوق‌العاده کمیسیون امنیت ملی/ تردیدی در خودکشی وجود ندارد

asdasd
کد خبر : ۵۹۵۷۲۷

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس از نمایش فیلم داخل زندان و نحوه مرگ سید امامی در کمیسیون متبوعش خبر داد.

به گزارش ایلنا، جلسه فوق العاده کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با حضور اعضا و مدعوین از سازمان اطلاعات سپاه برگزار شد تا مسائل و جزئیات گروه جاسوسی تحت پوشش محیط زیست مورد بررسی قرار گیرد.

بر این اساس، لازم به توضیح است طبق قانون اساسی و قوانین مصوب مجلس شورای اسلامی، سازمان اطلاعات سپاه به عنوان ضابط قوه قضائیه به ویژه در موضوعات امنیتی، مسائل جاسوسی و نفوذ ورود پیدا می کند و مسئولیت قانونی دارد.

سیدحسین نقوی حسینی گفت: در این جلسه ضمن تشریح کامل تیم جاسوسی با عنوان پوشش فعالیت‌های محیط زیستی، به معرفی اعضا، فعالیت‌های انجام شده، ارتباطاتی که تیم مذکور با سرویس های اطلاعاتی خارج از کشور داشتند و اقداماتی که در زمینه جمع‌آوری اطلاعات مربوطه به حوزه دفاعی و هسته‌ای کشور داشتند، ارائه شد.

نماینده مردم ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی همچنین اظهارکرد: در این جلسه فیلم داخل زندان از نحوه خودکشی سید امامی و سوابق وی و خانواده او قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به نمایش گذاشته شد.

وی افزود: لازم به توضیح است که کلیه مراحل اقدامات وی از لحظه ورود به اتاق خاص خود و صحنه سازی اینکه در حال استراحت است و بعد اقدام به خودکشی و اینکه دستشویی داخل اتاق وی بوده و هیچ راه دیگری برای ورود به اتاق وی نبوده تا لحظه بیرون آوردن جنازه وی در فیلم موجود است و تردیدی در خودکشی وی بدون دخالت هیچ عنصر دیگری وجود ندارد.

به گزارش خانه ملت، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: صبح آن روز، ماموری صبحانه وی را می آورد و به علت جاسازی که خود وی از رختخواب خود کرده، تصور می کند که وی خوابیده، صبحانه را می گذارد و می‌رود و بعد از مدت دیگری سر می‌زند، می‌بیند صبحانه را برنداشتند، اقدام به پیدا کردن وی می‌کند که متوجه می شود در جای او کسی نخوابیده و ناگهان متوجه دستشویی و خودکشی وی می شود. همه این مراحل در فیلم وجود دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز