خبرگزاری کار ایران

اصغر سلیمی در گفت‌وگو با ایلنا

لاشه هواپیما در پشت چشمه نول از روستای دنگزلو و روستای نقل قرار دارد/ تکاوران ارتش اولین پرواز خود برای بحث امداد در محل امداد انجام داده‌اند

asdasd
کد خبر : ۵۹۵۸۷۱

نماینده مردم سمیرم تاکید کرد: تا غروب آفتاب وضعیت جوی مناسبی داریم در حالی که به نظر می‌رسد وضعیت جوی فردا ابری باشد. به همین خاطر تمام تلاش خود را می‌کنیم و امیدواریم بتوانیم در حد توان بحث تخلیه اجساد مطهر قربانیان را داشته باشیم.

اصغر سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، درباره آخرین وضعیت جستجوها و پیدا شدن لاشه هواپیمای تهران – یاسوج گفت: از ابتدای وقوع حادثه مردم منطقه پادنای علیا جستجوهای خود را آغاز کرده و بسیج شدند و مسئولان و ارگان‌های ذی‌ربط در منطقه سریعا وارد عمل شدند و ستاد مدیریت بحران نیز به سرعت تشکیل شد.

وی با بیان اینکه جستجوها از زمان وقوع حادثه تا به امروز ادامه داشته است، اظهار داشت: با توجه به مه غلیظی که در رشته‌کوه‌های دنا وجود داشت، امکان رصد همه مناطق امکان‌پذیر نبود. با توجه به گزارش‌های رسیده و مختصاتی که از رصد دو تلفن همراه حادثه‌دیدگان به دست آمد، متوجه شدیم که لاشه هواپیما در پشت چشمه نول از روستای دنگزلو و روستای نقل قرار دارد و خوشبختانه با جست‌وجویی که از سوی بالگردها و پهبادها صورت گرفت، منطقه کاملا شناسایی شد.

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تکاوران ارتش جمهوری اسلامی اولین پرواز خود برای بحث امداد در محل امداد انجام داده است، تصریح کرد: تا غروب آفتاب وضعیت جوی مناسبی داریم در حالی که به نظر می‌رسد وضعیت جوی فردا ابری باشد. به همین خاطر تمام تلاش خود را می‌کنیم و امیدواریم بتوانیم در حد توان بحث تخلیه اجساد مطهر قربانیان را داشته باشیم.

سلیمی با اشاره به مختصات منطقه خاطرنشان کرد: طی روزهای گذشته سرما، باد و برف شدیدی در منطقه وجود داشت. منطقه پادنا قلل مرتفعی به ارتفاع ۹۰ کیلومتر و عرض ۱۵ کیلومتر دارند و همین مسائل موجب می‌شد تا امکان شناسایی و رصد بسیار سخت باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز