خبرگزاری کار ایران

مهرعلیزاده:

امکان انتقال پیکرها در شرایط کنونی ممکن نیست/ احتمالا عملیات تا روز جمعه ادامه یابد

asdasd
کد خبر : ۵۹۵۹۶۰

استاندار اصفهان تاکید کرد: امکان انتقال این پیکرها در شرایط کنونی ممکن نیست زیرا شرایط جوی امکان انتقال آنها را سخت و دشوار کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن مهرعلیزاده در رابطه با آخرین وضعیت عملیات جستجو اجساد مسافران هواپیمایی تهران - یاسوج گفت: هشت تیم متشکل از ۴۰ نفر از نیروهای هلال احمر و تکاوران ارتش جمهوری اسلامی ایران به محل سقوط هواپیما اعزام شده و در آنجا چادر زده‌اند.

وی با بیان اینکه امکان نشستن بالگرد در منطقه وجود ندارد، اظهار داشت: البته بالگردها وسایل و امکانات مورد نیاز را به منطقه برده و تحویل می‌دهند. باد شدیدی در حال وزیدن است به طوری که بالگردها مجبور هستند کیلومترها آنسوتر از لاشه هواپیما وسایل را پیاده می‌کنند.

استاندار اصفهان ادامه داد: هم‌اینک ابرها در حال افزوده شدن هستند و می‌توان گفت شرایط آزاردهنده است. هوا در حال تاریک شدن است. در آن منطقه شدت برودت ۱۵ درجه زیر صفر است و ممکن است به منفی ۳۰ درجه هم برسد.

مهرعلیزاده با بیان اینکه نیروهای اعزام شده از ارتش و هلال احمر کوهنوردهای مهاری هستند، تصریح کرد: تکه‌هایی از پیکرها پیدا شده و در کاورها و پلاستیک‌ها قرار داده شده‌اند. امکان انتقال این پیکرها در شرایط کنونی ممکن نیست زیرا شرایط جوی امکان انتقال آنها را سخت و دشوار کرده است.

وی با بیان اینکه تا ساعت ۱۰ صبح فردا امکان هلی‌برن برای انتقال اجساد وجود دارد، خاطرنشان کرد: از ساعت ۱۰ صبح فردا به شدت ابرها افزوده خواهد شد و شدت برف و بوران افزایش خواهد یافت و شاید عملیات جستجو برای کسانی که در کمپ‌ها هستند نیز دشوار شود به گونه‌ای که احتمالا عملیات تا روز جمعه ادامه یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز