خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی زمینی ارتش:

برخی پیکرها کامل نیستند/ اجساد تا ۲ ساعت و نیم دیگر به دامنه کوه می‌رسند

asdasd
کد خبر : ۵۹۶۰۵۷

فرمانده نیروی زمینی ارتش تاکید کرد: تکاوران ارتش موفق شدند قطعاتی از پیکرهای عزیزان سرنشین هواپیما را جمع‌آوری و بسته‌بندی کنند در حال حاضر هم راه افتادند و فکر می‌کنیم تا ۲ ساعت و نیم دیگر به دامنه کوه برسند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در گفت‌وگویی با اشاره به عملیات تکاوران ارتش برای انتقال پیکرها به پایین قبه دنا گفت: تکاوران از دیروز به محل سقوط هواپیما رفتند و پیکرها را پیدا کردند ولی به لحاظ شرایط جوی نتوانستند شب بگردند و شب در آنجا کمپ زدند.

وی افزود: امروز که با جانشین نیروی زمینی تماس گرفتم آنها موفق شدند قطعاتی از پیکرهای عزیزان سرنشین هواپیما را جمع‌آوری  و بسته‌بندی کنند در حال حاضر هم راه افتادند و سمت به پایین می‌آیند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به اینکه فکر می‌کنیم تا ۲ ساعت و نیم دیگر این عزیزان به دامنه کوه می‌رسند، گفت: تیم بعدی در حال صعود است. امیدواریم بتوانیم تا غروب باقی پیکرها را به پایین کوه منتقل کنیم.

امیر حیدری تاکید کرد: برخی پیکرها کامل نیستند قطعاتی از پیکرها کشف شده‌اند و لازم است مسئولان با آزمایش دی ان ای ثابت کنن هر کدام از قطعات متعلق به چه کسی است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در پاسخ به این سوال که آیا قرار است در ادامه عملیات از اسکی‌بازها استفاده شود، گفت: بعید به نظر می‌رسد از اسکی‌بازها بتوانیم استفاده کنیم. از تیم ۴۵ واکنش سریع نیروی دریایی بتوانیم زودتر انتقال اجساد را انجام دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز