خبرگزاری کار ایران

بنابر مصوبه مجلس؛

۵ درصد از درآمد خرید سربازی برای آموزش مهارتی پرسنل وظیفه پادگان‌ها اختصاص می‌یابد

asdasd
کد خبر : ۵۹۶۰۹۳

نمایندگان مجلس مصوب کردند که ۵ درصد از درآمد جریمه مشمولان غایب به سازمان آموزش فنی و حرفه ای اختصاص یابد تا صرف آموزش‌های مهارتی پرسنل وظیفه در پادگان‌ها شود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، نمایندگان در جریان نشست علنی صبح امروز مجلس شورای اسلامی که به ادامه بررسی جزئیات بخش هزینه‌ای لایحه بودجه سال ۹۷ اختصاص داشت، بند (ب) تبصره ۱۱ ماده واحده این لایحه را تصویب کردند.

براساس این مصوبه، تمام درآمدهای حاصل از اعطای معافیت‌های مشمولان مذکور به حساب درآمد عمومی کشور موضوع ردیف ۱۵۰۱۲۸ نزد خزانه‌داری کل کشور واریز می‌شود و تا سقف سیزده هزار و پانصد میلیارد (۱۳.۵۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰)ریال از طریق ردیفهای هزینه‌ای مربوط در جدول شماره (۷) این قانون مطابق موافقتنامه متبادله با سازمان بـرنامه و بودجه کشور اختصاص می‌یابد.

همچنین نماینگان در ادامه جلسه، با بند (ج) تبصره ۱۱ ماده واحده این لایحه موافقت کردند.

بنابر این مصوبه که با ۱۴۸ رای موافق، ۱۵ رای مخالف و ۵ رای ممتنع از مجموع ۲۱۰ نماینده حاضر در صحن به تصویب رسید، قرار است پنج‌درصد(۵%) از اعتبار بند(ب) جهت آموزش‌های مهارتی پرسنل وظیفه در پادگان‌ها به سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای اختصاص یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز