خبرگزاری کار ایران

امیری در گفت‌وگو با ایلنا:

کرباسیان، نهاوندیان و سیف درباره موضوع «سوال از رئیس‌جمهور» به نمایندگان توضیح دادند/ سوال و استیضاح حق مجلس است

asdasd
کد خبر : ۵۹۶۱۴۸

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور درباره سوال نمایندگان از رئیس‌جمهور گفت: سوال نمایندگان از رئیس ‌مهور اقتصادی است و آقایان کرباسیان، نهاوندیان و سیف هم توضیحاتی را دادند.

حسینعلی امیری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا،‌ درباره سوال نمایندگان از رئیس‌جمهور گفت: جلسه بسیار مفصلی در کمیسیون اقتصادی با نمایندگان برگزار کردیم سوالاتی که داشتند را مطرح کردند. موضوع سوالات اقتصادی بود و آقایان کرباسیان، نهاوندیان و سیف هم توضیحاتی را دادند.

امیری تاکید کرد: چیزی که برای مهم است ماده ۲۱۲ آیین نامه داخلی مجلس است که بر اساس آن رئیس کمیسیون اقتصادی گزارشی را تهیه می‌کند و خدمت رئیس مجلس می‌دهد.

وی درباره نامه چندین نماینده به هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی درباره استیضاح وزرای مرتبط با سانحه پروزا تهران-یاسوج گفت: طبع نمایندگان مجلس و حق آن‌ها این است که سوال، استیضاح و تحقیق و تفحص انجام دهند. نمایندگان دغدغه دارند اعضای دولت هم توضیح می‌دهند و  اقناعی برخورد می‌کنند .

امیری تاکید کرد: مطرح کردن این مسائل در طبیعت مجلس است دولت هم دولتی پاسخگو  است و معمولا در این قبیل مسائل دولت و مجلس به یک درک و تصمیم می‌رسند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز